Minkä lajin urheilijoita ootte pannu ja mikä oli paras?
Itsellä kokemusta mieshiihtäjistä: kovia ja kestäviä, ihanan irtonainen lantio ja voimakkaat työnnöt. Miinusta on liian "kova" kroppa, ei paljoa pyllystä puristeta kun on kivikova. Muuten kyllä ihan namuja sängyssä.
Kommentit (8)
ja oli hyvä kroppa ja jaksoi =) sellainen nätti pylly ja harteikas, oih
Pikkujouluristeilyllä sekstailin maajoukkuetason lentopalloilijattaren kanssa. Pitkä, hoikka, tiukat oli paikat. Vaikka kokemus oli mukava niin ehkä pidän kuitenkin hieman runsaimmista muodoista..
Molemmista kokemusta ja jäätanssia vie voiton. Unelma vartalo, kiinteät reidet pyöreä kiinteä pylly, solakka ja voimakas vartalo. Fitness urheilia lähes tulkoon samanlaiset ominaisuudet mutta lihaa huomattavasti enempi, se ei mun makuun.
Ei futaajatkaan huonoja oo, mutta lätkänpelaajilla on enemmän massaa... uuuh ;)
oli kyllä mielenkiintoinen kokemus. Sipulin hajuinen hengitys ja suht tuuheat viikset vähän haittasi.
kun reidet kunnossa? eihän ratsastaminen tunnu missää lihaksissa, ei mulla ainakaan oo ikänä tuntunut.
ja jäätanssijoista, seksikkäät reidet ja pakarat. Näillä naisilla on kroppa muutenkin täys kymppi. Jaksavat ratsastaa, kun reidet kunnossa ja pillutkin ovat todella timmissä kunnossa. Ja tosiaan useampia näiden lajien urheilijoita olen pannut.