Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä lajin urheilijoita ootte pannu ja mikä oli paras?

Vierailija
04.05.2009 |

Itsellä kokemusta mieshiihtäjistä: kovia ja kestäviä, ihanan irtonainen lantio ja voimakkaat työnnöt. Miinusta on liian "kova" kroppa, ei paljoa pyllystä puristeta kun on kivikova. Muuten kyllä ihan namuja sängyssä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäätanssijoista, seksikkäät reidet ja pakarat. Näillä naisilla on kroppa muutenkin täys kymppi. Jaksavat ratsastaa, kun reidet kunnossa ja pillutkin ovat todella timmissä kunnossa. Ja tosiaan useampia näiden lajien urheilijoita olen pannut.

Vierailija
2/8 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli hyvä kroppa ja jaksoi =) sellainen nätti pylly ja harteikas, oih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluristeilyllä sekstailin maajoukkuetason lentopalloilijattaren kanssa. Pitkä, hoikka, tiukat oli paikat. Vaikka kokemus oli mukava niin ehkä pidän kuitenkin hieman runsaimmista muodoista..

Vierailija
4/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista kokemusta ja jäätanssia vie voiton. Unelma vartalo, kiinteät reidet pyöreä kiinteä pylly, solakka ja voimakas vartalo. Fitness urheilia lähes tulkoon samanlaiset ominaisuudet mutta lihaa huomattavasti enempi, se ei mun makuun.

Vierailija
5/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei futaajatkaan huonoja oo, mutta lätkänpelaajilla on enemmän massaa... uuuh ;)

Vierailija
6/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä mielenkiintoinen kokemus. Sipulin hajuinen hengitys ja suht tuuheat viikset vähän haittasi.

Vierailija
7/8 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä keskikropan hallinta ja reisissä voimaa ratsastaa myös miehellä

Vierailija
8/8 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun reidet kunnossa? eihän ratsastaminen tunnu missää lihaksissa, ei mulla ainakaan oo ikänä tuntunut.