Lue keskustelun säännöt.
Millaista pesuainetta käytätte sivusta aukevilla pesukoneilla?
03.05.2009 |
siis jauhemaista vai nestemäistä. Jos nestemäistä, niin käytättekö pesupalloa?
Kommentit (4)
koneisiin suositellais jauhemaista, mutta en kyllä tiedä/ muista mihin se perustuu. Itse käytän kumpaakin.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja pesupallossa sekin, niin suosittelee pesuaineen valmistaja..
ja kyllä, jos käytän nestemäistä, panen sen yleensä pesupalloon. Joskus olen kyllä kaatanut myös pesuainelokeroon, en näe siinä mitään käytännön eroa - se vähän valuu sieltä ennen aikojaan pyykin sekaan, mutta ei se haittaa kunhan ei ole valkaisevaa pseuainetta, paitsi jos käyttää esipesua ja silloinhan nestemäistä pesuainetta ei muutennkaan voi käyttää..