Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö Pelargoniat jo parvekkeella yöt?

Vierailija
03.05.2009 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallaa ne eivät kestä

Vierailija
2/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkasta eivät kestä..vähintään kukat ja nuput kärsivät. Jos on kunnon pakkanen, niin kuolee koko kasvi.

Jos parveke korkealla, voivat kestää kylmempiäkin öitä. Itsellä jo kylmällä lasikuistilla kyllä, vastaa varmaan lasitettua parveketta..siellä sen verran suojaista että tarkenevat.

"Virallisesti" esim. Etelä-Suomessa raja on 10.kesäkuuta - tämän jälkeen voi lähes luvata ettei hallaa enää täällä esiinny.. Mutta niin pitkään en itse ainakaan malta odottaa istuttelua, vaan seuraan säätiedotuksia..Sitten vaan yöksi sisään tai hallaharsoa päälle tms. jos jo ovat ulkona ja luvataan kylmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oli jo yöpakkasia

ja mun parveke on yhtä kerosta korkeammalla maan pinnasta

pakkasta eivät kestä..vähintään kukat ja nuput kärsivät. Jos on kunnon pakkanen, niin kuolee koko kasvi.

Jos parveke korkealla, voivat kestää kylmempiäkin öitä. Itsellä jo kylmällä lasikuistilla kyllä, vastaa varmaan lasitettua parveketta..siellä sen verran suojaista että tarkenevat.

"Virallisesti" esim. Etelä-Suomessa raja on 10.kesäkuuta - tämän jälkeen voi lähes luvata ettei hallaa enää täällä esiinny.. Mutta niin pitkään en itse ainakaan malta odottaa istuttelua, vaan seuraan säätiedotuksia..Sitten vaan yöksi sisään tai hallaharsoa päälle tms. jos jo ovat ulkona ja luvataan kylmää.

Vierailija
4/4 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat pärjänneet. Joinakin vuosina eivät ole lähteneet yhtä nopeasti kasvamaan pituutta ja tuuheutumaan, mutta on ne olleet ihana väripilkku jo ennen jokaista vappua parvekkeellamme!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme