Saitteko raskaustestiin vain haalean viivan??
Kommentit (20)
muistaakseni vielä se on niin, että se testi ikkunan viiva ei ole ikinä niin tumma kuin se toinen viiva.
Hailukan sain itse silloin kun oli kohdunulkoinen.
kyllä ne ainakin täällä Turun seudulla laittaa testiin ennen neuvolaa.
-2
Mietin olenko edes raskaana kun testit näyttävät vain todella haaleita viivoja eivätkä ne vahvistu lainkaan. Tosin ei kai sitä edes hailakkaa viivaa tulisi, mikäli EI olisi raskaana?
esikoisella tein samana päivänä kun piti menkkojen alkaa ja oli tosi haalea viiva. just ja just näki sen siinä. :) ne tekee terveyskeskuksessa kuitenkin yleensä raskaustestin ennen kuin voit varata neuvolaan aikaa joten ihan turhaan tuhlaat rahojasi kalliisiin raskaustesteihin.
esikoisella tein samana päivänä kun piti menkkojen alkaa ja oli tosi haalea viiva. just ja just näki sen siinä. :) ne tekee terveyskeskuksessa kuitenkin yleensä raskaustestin ennen kuin voit varata neuvolaan aikaa joten ihan turhaan tuhlaat rahojasi kalliisiin raskaustesteihin.
uskaltaisin jo varata aikaa neuvolaan, vaikka nuo viivat ei olekaan vahvoja? =) Epäilyttää vaan niin kovasti, vaikka tosiaan useampi testi on jo haaleaa viivaa näyttänyt! No, soitan sinne neuvolaan maanantaina =)
kuukautiset myöhässä vasta päivän..
t. ap
mutta tästä toisesta mitä nyt odotan (rv23) oli tosi haalea viiva eikä se siitä vahvistunut :) Mutta hyvin on mennyt.
Ei muuten kaikkialla tehdä raskaustestiä tk:ssa. Minä en ole vielä kertaakaan tehnyt muualla kuin kotona. (3raskautta)
Et haalea viiva tuli vasta vaikutusajan jälkeen. Kuukautiset oli silloin jo joitain päiviä myöhässä. Tein sen jälkeen vielä pari lisääkin seuraavina päivinä ja joka päivä oli vahvempi.
Mietin olenko edes raskaana kun testit näyttävät vain todella haaleita viivoja eivätkä ne vahvistu lainkaan. Tosin ei kai sitä edes hailakkaa viivaa tulisi, mikäli EI olisi raskaana?
Tosin kun viiva on hailakka, testaisin parin päivän jälkeen uudelleen. Ihan siksi, että voi olla myös alkuraskauden keskenmeno.
terveyskeskukseen ja pyytää itse testiä enen kuin soitat neuvolaan.
-2
mutta tästä toisesta mitä nyt odotan (rv23) oli tosi haalea viiva eikä se siitä vahvistunut :) Mutta hyvin on mennyt.
Apteekin omalla olen tehnyt testin.
kyllä ne ainakin täällä Turun seudulla laittaa testiin ennen neuvolaa.
-2
Et haalea viiva tuli vasta vaikutusajan jälkeen. Kuukautiset oli silloin jo joitain päiviä myöhässä. Tein sen jälkeen vielä pari lisääkin seuraavina päivinä ja joka päivä oli vahvempi.
Se mietityttää.. t. ap
sain neuvolaan ajan.
Ai jaa? Missä näin? Ei ainakaan Maskussa.
olin raskaana tuolloin vuonna 2000, kun oli haalea viiva
ja ei ainakaan meillä neuvolassa tehdä raskaustestiä kuin korkeintaan jollekin niin avuttomalle pönttöpäille, jotka eivät kotona osaa tehdä raskaustestiä. Odottaisin ap muutaman päivän ja tekisin testin (vaikka eri merkkisen) aamuvirtsasta. Todennäköisesti tulos on plussa! Haaleaa viivaakaan ei voi tulla ilman että elimistössäsi on istukkahormonia eli olet raskaana. Tietty tuossa vaiheessa myös kemiallinen raskaus on mahdollinen.
mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että eri neuvoloissa on eri käytännöt?? olen joka kerta tehnyt kotona positiivisen testin ja silti tehty varmistustesti terveyskeskuksessa.
ei voi aina luottaa...mulle kävi kans noin ja raskaana olin kun oireet alkoi sit viikon päästä...