Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitteko raskaustestiin vain haalean viivan??

Vierailija
02.05.2009 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi aina luottaa...mulle kävi kans noin ja raskaana olin kun oireet alkoi sit viikon päästä...

Vierailija
2/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni vielä se on niin, että se testi ikkunan viiva ei ole ikinä niin tumma kuin se toinen viiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hailukan sain itse silloin kun oli kohdunulkoinen.

Vierailija
4/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne ainakin täällä Turun seudulla laittaa testiin ennen neuvolaa.

-2

Vierailija
5/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin olenko edes raskaana kun testit näyttävät vain todella haaleita viivoja eivätkä ne vahvistu lainkaan. Tosin ei kai sitä edes hailakkaa viivaa tulisi, mikäli EI olisi raskaana?

Vierailija
6/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisella tein samana päivänä kun piti menkkojen alkaa ja oli tosi haalea viiva. just ja just näki sen siinä. :) ne tekee terveyskeskuksessa kuitenkin yleensä raskaustestin ennen kuin voit varata neuvolaan aikaa joten ihan turhaan tuhlaat rahojasi kalliisiin raskaustesteihin.

Vierailija
7/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisella tein samana päivänä kun piti menkkojen alkaa ja oli tosi haalea viiva. just ja just näki sen siinä. :) ne tekee terveyskeskuksessa kuitenkin yleensä raskaustestin ennen kuin voit varata neuvolaan aikaa joten ihan turhaan tuhlaat rahojasi kalliisiin raskaustesteihin.

uskaltaisin jo varata aikaa neuvolaan, vaikka nuo viivat ei olekaan vahvoja? =) Epäilyttää vaan niin kovasti, vaikka tosiaan useampi testi on jo haaleaa viivaa näyttänyt! No, soitan sinne neuvolaan maanantaina =)

Vierailija
8/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset myöhässä vasta päivän..

t. ap

Vierailija
9/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tästä toisesta mitä nyt odotan (rv23) oli tosi haalea viiva eikä se siitä vahvistunut :) Mutta hyvin on mennyt.

Ei muuten kaikkialla tehdä raskaustestiä tk:ssa. Minä en ole vielä kertaakaan tehnyt muualla kuin kotona. (3raskautta)

Vierailija
10/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et haalea viiva tuli vasta vaikutusajan jälkeen. Kuukautiset oli silloin jo joitain päiviä myöhässä. Tein sen jälkeen vielä pari lisääkin seuraavina päivinä ja joka päivä oli vahvempi.

Vierailija
11/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin olenko edes raskaana kun testit näyttävät vain todella haaleita viivoja eivätkä ne vahvistu lainkaan. Tosin ei kai sitä edes hailakkaa viivaa tulisi, mikäli EI olisi raskaana?

Tosin kun viiva on hailakka, testaisin parin päivän jälkeen uudelleen. Ihan siksi, että voi olla myös alkuraskauden keskenmeno.

Vierailija
12/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskukseen ja pyytää itse testiä enen kuin soitat neuvolaan.

-2

Vierailija
13/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tästä toisesta mitä nyt odotan (rv23) oli tosi haalea viiva eikä se siitä vahvistunut :) Mutta hyvin on mennyt.

Apteekin omalla olen tehnyt testin.

Vierailija
14/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne ainakin täällä Turun seudulla laittaa testiin ennen neuvolaa.

-2

Vierailija
15/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et haalea viiva tuli vasta vaikutusajan jälkeen. Kuukautiset oli silloin jo joitain päiviä myöhässä. Tein sen jälkeen vielä pari lisääkin seuraavina päivinä ja joka päivä oli vahvempi.

Se mietityttää.. t. ap

Vierailija
16/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain neuvolaan ajan.

Ai jaa? Missä näin? Ei ainakaan Maskussa.

Vierailija
17/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain neuvolaan ajan.

Vierailija
18/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin raskaana tuolloin vuonna 2000, kun oli haalea viiva

Vierailija
19/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ainakaan meillä neuvolassa tehdä raskaustestiä kuin korkeintaan jollekin niin avuttomalle pönttöpäille, jotka eivät kotona osaa tehdä raskaustestiä. Odottaisin ap muutaman päivän ja tekisin testin (vaikka eri merkkisen) aamuvirtsasta. Todennäköisesti tulos on plussa! Haaleaa viivaakaan ei voi tulla ilman että elimistössäsi on istukkahormonia eli olet raskaana. Tietty tuossa vaiheessa myös kemiallinen raskaus on mahdollinen.

Vierailija
20/20 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että eri neuvoloissa on eri käytännöt?? olen joka kerta tehnyt kotona positiivisen testin ja silti tehty varmistustesti terveyskeskuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi