Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten raskaustesti voi näyttää vielä positiivista kun keskenmenosta on jo yli 2 viikkoa???

15.12.2008 |

Jotenkin tuntuu niin toivottomalta koko homma... Sain keskenmenon rvko 6. ja siitä on jo nyt yli 2 viikkoa. Ennen keskenmenoa oli tuhruvuotoa n. viikon, sitten kunnon verenvuotoa hyytymineen 1 viikon ajan ja sitten vielä tuhruvuotoa reilun yhden viikon ajan ja ihan pikkaisen vieläkin tulee... Tein äsken raskaustestin toivoen että olisin jo "tasapainossa", mutta vielä mitä, raskaustesti edelleen näyttää positiivista!!! Miten muilla, onko kokemusta, onko tämä normaalia? Miten se voi vieläkin olla positiivinen? Haluaisin jo aloittaa alusta ja unohtaa tämän koko hirveän kokemuksen, mutta kun tilanne on "päällä" edelleen! Vieläkö odotella, vai menenkö lääkäriin, neuvoja???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on semmoinen tilanne että sain km:n rv7+4 ja siitä kp41 alko menkat, joita ennen olin saanut haamuja. Haamu tuli vielä 2vk näiden menkkojen jälkeenkin ja kävin neuvolan lähetteellä verikokeessa. Maanantaina hcg oli 34 ja perjantaina 64. Huomenna meen lääkäriin ja toivottavasti pääsen pian ultraan. Lieneekö joku istukanpala kohtuun kuitenkin jäänyt...

Soitteleppa sinäkin neuvolaan, jos saisit lähetteen verikokeeseen. Ei tarvitse sitten asiaa yksin mietiskellä.

Tää on kyllä tosi ärsyttävää, kun itsekin haluis päästä uuteen yritykseen.

Vierailija
2/3 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni melkeen kaksi kuukautta, ennen ku hormoniarvo laski kokonaan nollaan. Mulla arvo lähti kans hyvin laskuun, mutta sit se jumittu just johonkin 30:neen ja nousi siitä sit 60:een. Mä kävin ultrassa ja multa löyty keskenmenon seurauksena oikeasti munasarjasta 6cm kokoinen kysta. Se puhkesi sieltä itsestään ja tän seurauksena tuli pari viikkoa vuotoa ja sillon arvo vasta laski nollaan. Mulle sanottiin, et on kauheen yksilöllistä miten se laskee. Mut suosittelen jos menee vielä monta viikkoa niin käymään tarkastuksessa. Mullakin oma lääkäri jo sano et jos ultrassa ei löydy mitään niin pitää sulkee pois istukkasairaudet.

Hanna 13+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla leikattiin kohdunulkoinen raskaus vuosi sitten ja jouduin tämän jälkeen käymään viikottain verikoekontrollissa. HCG oli nollilla vasta reilut 6 viikkoa toimenpiteestä ja se oli kuulemma nopeasti laskenut.