Mitä mieltä naisesta joka
Ei minuakaan kukaan kutsunut isäni hautajaisiin, mutta tottakai menin sinne. Ei ole sen uuden vaimon vika, jos eivät edellisen liiton lapset osaa sinne mennä. Ainahan nyt jostain sukulaisilta tai tutuilta saa selville koska ne hautajaiset ovat. Turha uutta vaimoa syytellä jos aikuiset lapset eivät saa itse aikaiseksi mennä oman isänsä hautajaisiin.
Kommentit (9)
Ei minuakaan kukaan kutsunut isäni hautajaisiin, mutta tottakai menin sinne. Ei ole sen uuden vaimon vika, jos eivät edellisen liiton lapset osaa sinne mennä. Ainahan nyt jostain sukulaisilta tai tutuilta saa selville koska ne hautajaiset ovat. Turha uutta vaimoa syytellä jos aikuiset lapset eivät saa itse aikaiseksi mennä oman isänsä hautajaisiin.
Ehkä vaimolla ei ollut lasten yhteystietoja.
Kykkä minusta on itsestään selvää, että uusperheessä entisen elämän ihmisillä on oleellinen asema. Ja lapsilla eritoten.
Lisäksi mies harkitsi eroa vaimostaan ennen kuolemaansa. ap
Ehkä vaimolla ei ollut lasten yhteystietoja.
Jaa että lapsilla on ollut tiivis yhteys isään, mutta eivät ole havainneet tämän kuolleen? Vai?
Vaan heti kun alettiin keskustella että mitenkäs ne perintöasiat (omaisuus lähinnä meidän isän nimissä ja avioehdolla suojattuna) vaimo alkoi pantata kaikkea, sekä raha-asioita että muuta tiedottamista. On siis arvailujen varassa.miten tuon muodollisen hautajaistilaisuudenkin kanssa on. ap
Jaa että lapsilla on ollut tiivis yhteys isään, mutta eivät ole havainneet tämän kuolleen? Vai?
Mikä oli vastauksesi kysymykseen?!?!
osaatko lukea? Kyse oli LAPSESTA. Ei mistään "aikuisesta lapsesta"!!!
ei kutsu miehensä edellisen liiton lapsia miehen hautajaisiin?