Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pettämisestä seurasi vain hyvää!

Vierailija
01.05.2009 |

Seuraako siitäkin sitten vain hyvää?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedonlyöntiin lähteä. kova aikomus on, että en enää moiseen sorru, mutta kerrankos sitä taas lankeaa. toivottavasti ei!

en mä erityisen cooliksi ja rohkeaksi itseäni tunne, enkä ole ylpeä siitä että petin. mutta halusinpa kertoa että näin tämä nyt toistaiseksi vain on ollut positiivinen juttu kohdallani!

ehkä meillä tuo seksin jämähtäminen tylsäksi on osittain ollut miehen lihomisen takia, ei se mua niin ole häirinnyt mutta hän on hävennyt mahaansa. nyt on lenkkeillyt innolla koko kevään ja varmaan sekin alkaa tässä tuottaa tulosta tuon seksin suhteen!

älkää aina ottako elämää niin vakavasti. on pahempiakin tekoja kuin se, että kaksi ihmistä vähän pitää toisiaan hyvänä, vaikka ilman lupaakin. uskaltaisin väittää että mulla on perusarvot elämässä ihan kohdallaan, en ole mikään paatunut valehtelija. eihän mun ole tarvinnut mitään valehdella edes tässä asiassa!

ap

Vierailija
2/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän mun ole tarvinnut mitään valehdella edes tässä asiassa!

ap

Tarkoitatako, että pettämisen kertomatta jättäminen ei ole valehtelua vai että kerroit miehellesi?

17: Flirttailu on täysin eri asia kuin seksin harrastelu. Ja jännästi pitää edelleen teidän "rohkeiden" pettäjien kyllä solvata meitä rehellisiä ihmisiä lahnoiksi ja tiukkiksiksi ;) Oletteko kateellisia siitä, että meillä on selkärankaa ja itsekunnioitusta?

9, 12, 16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteistä elämää takana 16 vuotta ja seksielämää 15 vuotta. Ja voin kyllä ihan hyvillä mielin sanoa, että meillä se seksielämä ainakin vaan parantuu vuosi vuodelta! Ennen tätä meidän suhdetta molemmilla on ollut kyllä muitakin, että on myös tavallaan pohjaa mihin verrata ;)!

Ja tän mein liiton aikana meillä on kyllä ollut jos jonkinlaista lihomista ja laihtumista, iloa ja murhetta. Mutta kaikkien niiten jälkeen aina sitten se seksielämä on taas sujunut paremmin.

Voipi tietty olla, että mulle joskus selviää, että mies onkin pettäny mua jo monta vuotta ja siittä on saanut itse aina uutta virtaa meidän liittoon... Hmm...

Vierailija
4/30 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua häiritsee tässä keskustelussa se, että ap:n täytyy todistella.

Minusta on itsestään selvää, että elämä on monenkirjavaista, ja kun pettäminen nyt sattuu kohdalle, niin se nyt sattuu kohdalle, ja se siitä.

Kullekin meistä voi käydä näin.

Mutta totta on myös, että siitä saattaa olla melkoisia seurauksia.

Kenties mitään ei tapahdu: uskottomuuskumppani ei ihastu eikä ala vainota, samainen kumppani on yhä hyvä työkaveri, minä uskottomana osapuolena en vahingossa sana rakastelun yhteydessä työkaverini nimeä enkä myöskään puhu unissani, minull ei tule sukupuolitauti jne jne jne.

Mutta miksi ap ottaa asian täällä esille?

Yleensä puhumme täällä asioista, jotka askarruttavat mieltämme.

Ja tämä uskottomuustapahtuma on siis ollut sittenkin ap:lle suurempi juttu kuin mitä tämä yrittää meille kertoa.

Minä luulen, että häntä itse asiassa saattaa vägän (?) nolottaa. Ehkä hän itse asiassa on kokenut joutuneensa hyväksikäytetyksi ja nyt hän yrittää väheksyä tapahtumaa puhumalla siitä täällä.

Älä ruoksi itseäsi liikaa ap. Elämää tämä kaikki vain on.

Vierailija
5/30 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi miehellesi pettämisestä puhua, niin jokin on päin mäntyjä. Joten et ehkä kuitenkaan ole niin moderni kuin haluaisit olla. Pikemminkin onneton suttaaja, joka kuvittelee vieraan naimisen jotenkin tekevän elämisestä elämisen arvoista.

Pettäminen ei myöskään ole flirttiä, vaan naimsita jonkun muun kuin oman kumppanin kanssa.

Joten kunnioitustani tai arvonantoani et tällä teolla saa. Kuulosta ihan niiltä WT tapauksilta, joita on trailer parkit pullollaan. Niilläkin on kevät ja elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa. Vierestä katsoen kuitenkin aika onnetonta ja tyhjää.

Vierailija
6/30 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten jos menee,

löysätkää vannetta päänne ympärillä.

Ja WOW, onneksi olkoon ap:lle.

Olen itsekin vuosikymmenien saatossa kokeillut samaa.

TApahtuma vaatii oikean henkilön ja oikeat kemiat, niin eikun antaa palaaa vaan...

kevättä rinnassa:)

Vierailija
7/30 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi muuten tulla itku pitkästä (tässä tapauksessa tosin lyhyestä) ilosta...

Vierailija
8/30 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on tarpeeksi tyhmä, niin saattaa vielä uskoakin.

Vierailija
9/30 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karvaan lääkkeen ap nielaisi itsetunto-ongelmiensa hoitoon.

Mutta toisaalta on hienoa, että ap:n kaltaisia naisia löytyy seuraksi miehille, jotka eivät saa kotona riittävästi seksiä. Vaihtelua kaipaavat pikkurouvat ovat parhaita yhden yön panoja (kertovat isot pojat).

Vierailija
10/30 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli seikkailu varatun miehen kanssa ja niin vain sen vaimo sai tietää 3 vuoden päästä! Enkä kuullut minulta. Voit vaan arvata että ukko lensi ulos ja kovaa.

eivät he mitenkään voi enää saada tietää. tapahtuneesta on jo viikkoja eikä mitään epäilyksiä ole ollut. kukaan ei nähnyt meitä.

Vierailija
11/30 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee surku miestäsi. Tokko hän on ansainnut tuollaista vaimoa.

Yleensä kaikki tulee päivänvaloon kuitenkin joskus.

Vierailija
12/30 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen tehnyt samoin sillä seurauksella että olen nähnyt rakastajani useamman kerran. Ihanaa on, mutta samoin myös mieheni kanssa. tämä todella piristää mieheni ja minun seksielämää, mikä on aivan upeaa. Ikinä en olisi uskonut pettäväni, mutta tähän se ajautui. Kyllä on mies tyytyväinen kun käyn kuumana niin usein ja kaikki johtuu vieraasta miehestä! En tosiaan unelmoi tästä vieraasta mieheni kanssa rakastellessani vaan molempien kanssa erilaista ja molempien kanssa ihanaa!

Vierailija
13/30 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihan itse sen siihen ajoit. Ei mikään kohtalo ohjannut sinua ryhtymään suhteeseen, vaan ihan itse päätöksen teit.

Kuinkahan muutoin otat elämästäsi vastuuta, kun rakkaan pettäminen on sinulle ajautumista. Olisi jännä tietää. Oletko näitä kaikki-mulle-nyt-heti -ihmisiä?

Vierailija
14/30 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun miehesi panee jotain hetukkaa niin muista että sehän vaan toisen hyvänä pitämistä! :D Vakavampiakin aiheita on kuin pettää sinut.

Tolla asenteella luulis että voi kumppanille kertoa? Ei taida silti kuviot kestää?

Vierailija
15/30 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni itseasiassa sanoi tässä yks kerta, että ehkä sun pitäis hankkii rakastaja kun olet nykyään noin himokas. hän kun ei aina pysy tahdissa. tosin kyllä ei ole kieltäytynyt kuin pari kertaa.

en vielä ole kertonut, mutta voi senkin aika tulla.

en ole kaikkimullehetinyt tyyppiä vaan erittäin harkitsevainen ja harkitsinkin tätä rakastajaa useampia kuukausia. tavallinen työssäkäyvä perheenäiti.

n33

Vierailija
16/30 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät he mitenkään voi enää saada tietää. tapahtuneesta on jo viikkoja eikä mitään epäilyksiä ole ollut. kukaan ei nähnyt meitä. kumpikaan ei puhu.

tietenkään siitä ei seuraisi hyvää jos puolisot saisivat tietää. se olisi katastrofi. olen miehellenikin sanonut: jos petät, katso ettet jää mulle kiinni!

onneksi emme ole perhetuttuja keskenämme, ne kuviot ovat aina niin hankalia.

Vierailija
17/30 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin onnellisesti. En ole ylpeä siitä mitä tein, mutta päädyin mukavan ja seksikkään työkaverin kanssa sänkyyn jokin aika sitten. Emme aio tehdä sitä enää, vaan pysymme kavereina, koska molemmilla on perheet. Kuitenkin molemmat ovat todenneet saaneensa ihan uutta potkua petielämään oman puolison kanssa. Meillä ainakin on ollut ihan villiä viime aikoina ja nautin todella seksistä. En fantasioi työkaveristani kun olen mieheni kanssa, mutta jotenkin se pano hänen kanssaan nosti seksuaalista itsetuntoani ja halukkuuttani!

Puolisot eivät tietenkään tiedä, eivätkä saakaan tietää, se olisi heidän kiusaamistaan. En kadu yhtään! Mutta en enää te moista tietenkään, ei ollut tarkoituksella suunniteltua tämä ainoakaan kerta.

Ehkä olen jotenkin poikkeava ja moraaliton, mutta elämä parani huomattavasti tänä keväänä! Aah.

Vierailija
18/30 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miehellenikin sanonut: jos petät, katso ettet jää mulle kiinni!

onneksi emme ole perhetuttuja keskenämme, ne kuviot ovat aina niin hankalia.

Vierailija
19/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti jöin miettimään: voitko olla varma, ettet saanut mitään tuliaisia miehellesi kotiin vietäväksi?

Jos nimittäin harrastitte suuseksiä ja jommalla kummalla on herpes, niin hupsista vain, kohta on miehelläsi tai tämän työkaverin vaimollakin herpes.

Huuliherpes kun tarttuu sukupuolielimiin ja voi tarttua myös peräaukkoon ja sukuelinherpes tarttuu myös huuliin. Ja kumpikin on tavattoman tavallinen tätä nykyä, sillä suurin osa tartunnoista jää oireettomiksi vuosiksi.

Joten jos ette harrastaneet kliinisesti siistiä seksiä, eli ette sormeilleet, ette koskeneet mihinkään toistenne eritteisiin ettekä limakalvoihin (ette siis edes suudelleet) ja jos mies ei jo ennen sinuun koskemistaan vetänyt kondomia vehkeeseensä, niin ette tiedä pitkään, pitkään aikaan, oletteko tartuttaneet toisiinne tauteja. Ettekä sitä, jääkö tapahtuma vain teidän keskeiseksi.

Ja toisaalta; en usko, että tuollainen "kliinisesti siisti ja puhdas seksi" eli pelkkä tuikkaus-ravistus voisi olla mitenkään virtaa-antava kokemus. Joten lienee mehut virranneen teillä kummallakin puoleen sun toiseen.

Ja jos herpekset sitten tarttuvat kumppaneihinne, on kaksi mahdollisuutta: joko miehesi on sittenkin ollut vieraissa ja sitähän sinä et sitten enää tiedä, sillä et tiedä, onko hänen saamansa esim. herpestartunta sinusta ja sinun työkaveriseikkailustaan peräisin vai olisiko miehesi sittenkin????? Ja se epätietoisuus muuten rassaa sinua. Miehesi tietenkin tietää silloin heti, että olet ollut vieraan kanssa muhinoimassa. Paitsi, jos hän olisikin itse jossain vaiheessa ollut hakemassa uutta virtaa suhteeseenne? Ja se taas rassaa niin häntä kuin sinuakin, luulisin.

Kökkö juttu tuo herpes muutenkin - sillä se voi kulkea sinussa oireettomana vuosia-vuosia ja sitten jossain vaiheessa, kun elimistösi immuunijärjestelmä on heikko, aktivoitua.

Et siis tiedä varmuudella asiaa kuin ehkä vasta vuoden-parin-viiden jälkeen.

Vierailija
20/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis tiedä varmuudella asiaa kuin ehkä vasta vuoden-parin-viiden jälkeen.

sen herpeksen voikin sitten selittää sillä, että sen on saanut aiemmasta suhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi