Poliisin vaimo linjoilla, kysyttävää?
Kommentit (33)
Täällä poliisin sisko
kuis kulkee?
Hyvin kulkee :) Kuis poliisin siskolla?
No onko miehesi jyrkkä lastenkasvatuksen suhteen?.
Ei oikeestaan, musta tuntuu että mä olen tiukempi :O
Aargh, hidasta vastailla tämän uuden tsysteemin myötä :/
Pelottaako sinua että miehellesi tapahtuu jotain työaikana?
Alkuaikoina kyllä, nyt kun vuodet on kuluneet, en enää jaksa miettiä sellaista juurikaan. Kyllä aina välillä ikäviä ajatuksia tulee mieleen, mutta yritän äkkiä unohtaa ne. On vaarallisempiakin ammatteja kuin poliisi ja sitä voi kuolla vaikka suojatietä ylittäessään.
Leikittekö koskaan rosvoa ja poliisia ;))).
Joo, mä oon yleensä rosvo! :D
yms.Kasvatatko yksin teidän lapset?Onko työlleen "omistautunut"
Eikö ole rasittavaa, kun miehesi on aina töissä juhlat, pyhät,yöt,viikonloput yms.Kasvatatko yksin teidän lapset?Onko työlleen "omistautunut"
On se välillä ihan hanurista kun mies on kolmivuorotyössä. Ihan tavalliset viikonloputkin on meille tavallaan merkityksettömiä, kun ei ne meidän perheessä tarkoita koko perheen yhdessäoloa, paitsi ehkä kerran kuudessa viikossa. Joskus mieheni on juhlapyhiä vapaallakin, miten ne vuorot nyt sattuu osumaan. Kyllä se harmittaa ihan sikana kun hän on töissä tänä vuonna esim. juhannusaaton ja äitienpäivän ja muitakin.
Kolmivuorotyössä on kuitenkin hyvätkin puolensa, yövuoroja seuraa pitkät vapaat, välillä jopa toipumispäivä + kolme vapaata. Meidän lapsi on päiväkodissa vain pari päivää viikossa, kun miehen työt painottuu viikonloppuihin, arkivapaita on paljon.
Mun mies on omistautunut työllensä, kutsumustyö ns, mutta kyllä hän on perheellensä omistautunut myös. En koe että yksin kasvatan lastamme.
Mikä olet itse ammatiltasi
Mä olen toimistotöissä, myyntiassistenttina isossa kansainvälisessä yrityksessä.
ei se nyt niin erikoista ole olla poliisin vaimo, samanlainen mies se on, kun muutkin, tosin kaikissa juhlissa keräytyy ympärille uteliaita sukulaisia, jotka kyselevät kaikkea maan ja taivaan väliltä. -itse saan istua hiljaa.
-paitsi jos jollain on jotain terveysongelmaa. itse olen siis sairaanhoitaja.
täällä toinenkin poliisin vaimo. ei se nyt niin erikoista ole olla poliisin vaimo, samanlainen mies se on, kun muutkin, tosin kaikissa juhlissa keräytyy ympärille uteliaita sukulaisia, jotka kyselevät kaikkea maan ja taivaan väliltä. -itse saan istua hiljaa.
-paitsi jos jollain on jotain terveysongelmaa. itse olen siis sairaanhoitaja.
Joo, ammatti siinä missä muutkin. Meillä sama ilmiö, mieheltä kysellään aina kauheesti kaikkea mitä ihmeellisempiä juttuja. Tätä tapahtuu juhlissa, mutta myös meidän kotipihalla. Naapurit tulee selittämään kaiken maailman "rikos"juttuja. :D
Sairaanhoitaja-lääkäri-lakimies-poliisi... ne taitaa olla semmoisia ammatteja mistä voi olla haittaa vapaa-aikana, koska monet ei tajua sitä, ettei nämä ammattilaiset halua työtänsä harjoittaa kellon ympäri vuoden jokainen päivä. Vapaapäivänsä hekin ansaitsevat.
Miksi koet olevasi jotenkin erityinen/erityisen mielenkiintoinen ollessasi poliisin vaimo?
Kysymys? Miksi koet olevasi jotenkin erityinen/erityisen mielenkiintoinen ollessasi poliisin vaimo?
Mistä niin päättelet? :)
Hyvää vappua! X)
Täällä kanssa yksi poliisin rakastajatar ilmoittautuu! Terveisiä Espooseen!
yleensä ovat hyväkroppaisia, nam =)
Kun poliisimiehesi lähti töihin ja sitä ennen "kuntosalille", niin tiedän tarkkaan missä hän kävi...
Itse polliisi nukkuu lasten kanssa yläkerrassa, että jaksaa huomenna mennä töihin...Että klara vapppen, vai miten ne ruottalaiset tuppaa sanomaan!
Täällä kans poliisin vaimoke! Itse polliisi nukkuu lasten kanssa yläkerrassa, että jaksaa huomenna mennä töihin...Että klara vapppen, vai miten ne ruottalaiset tuppaa sanomaan!
Mun mies lähti nyt yöksi paapomaan juhlakansaa :) Hauskaa Vappua! :)
kuis kulkee?