Montako tortillalättyä miehesi syö? ev
Kommentit (25)
Kohta 7v tyttäremme muuten myös.... (eikä ole pulska, 124cm ja 21kg).
ja mä kolme:-) Miehellä oli kunnon lounas, mulla surkea keitto... Yleensä syödään molemmat 2.
Lapset 7,10 ja 12 söi kaikki kolme eli aika pieniruokaisia olette. Emme ole ylipainoisia kukaan, mutta ruoka maistuu hyvin kaikille
Isokokoinen mutta ei lihava mieheni syö 6, muutenkin syö kauheita satseja.
Lapset 7,10 ja 12 söi kaikki kolme eli aika pieniruokaisia olette. Emme ole ylipainoisia kukaan, mutta ruoka maistuu hyvin kaikille
Vastasin meidän syövän 2, mutta siinä on sitten mukana paljon riisiä ja salaattia. Kunnon ateria.
Isokokoinen mutta ei lihava mieheni syö 6, muutenkin syö kauheita satseja.
Mä taas syön 2-3. Mun mies on kyllä yleensäkin ihan uskomattoman pieniruokainen. Se syö ihan älyttömän vähän. Ja on silti älytön duracelli, tekee fyysistä työtä, ei nyt pelkkä riukukaan..
guacamolea,fetakuutioita, salaattia,tomaattia,kurkkua ja sipulirenkaita.Nam.mitä te muut laitatte sit täytteeks ku jaksatte syödä niin monta?
meksikolaiseen tacoon kreikkalaista fetaa?
Meillä on täytteenä kanaa, kasviksia, niitä kastikkeita, juustoa... Kaikenlaista. On niin herkkua, että kyllä niitä syö just niin monta kuin on tarjolla. Tavallisesti kai 3-4 per henkilö. Ja normaalipainoisia ollaan, mutta molemmilla vatsa venyy tarpeen vaatiessa melkein äärettömästi ;-)
Kolme isoa nyt menee kelle vaan, mutta kuus on jo aika kiitettävä satsi..
mutta ne on täytetty melko tuhdisti ja mies levittää ne päälliset lätyn päälle keoksi ja syö haarukalla ja veitsellä. Itse käärin "oikeaoppisesti" ja syön myös 2-3.
Täytteinä meillä soijarouheesta, pavuista ja tomaattimurskasta (+tortillamausteesta) tehty soosi, jäävuorisalaattia, tomaattia, paprikaa, suolakurkkua, juustoraastetta ja joko amerikan- tai tacodippiä. Joskus murustellaan myös aurajuustoa päälle ja joskus fetakuutioita.
Täytteenä meillä on ihan tuhdisti jauhelihaa tai kanaa, fetaa/cheddaria, salsaa, salaattia ym. Mies vielä tunkee lättynsä niin täyteen täytteitä ettei saa sitä kiinni. Mutta tosiaan syö muutenkin paljon, tyyliin kokonainen broileri tai 400g jauhelihaa kerralla tuhtien lisukkeiden kanssa.
Mä syön kaksi ja lapset 5 ja 3v syö usein kaksi. Mies syö kuusi vähintään.
molemmat syö 2 ja täytteenä yleensä jauhelihaa, salaattia, oliiveja, fetaa ja tietty ne kastikkeet. Saa kai ne tortillat täyttää miten haluaa?;)
Eli niin paljon kun riittää :)