Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi myydä/ostaa käytettyjä lasten alusvaatteita Huutonetissä!

Vierailija
30.04.2009 |

Olen kauhukseni törmännyt Huutonetissä myyjiin, jotka kauppaavat lasten vaatepakettien mukana myös lasten käytettyjä alusvaatteita. Näitä paketteja näköjään ihmiset myös huutavat itselleen.

Mitä mieltä olette tällaisesta? Itse olen lähinnä kauhuissani. Ei kukaan aikuinenkaan osta toisten aikuisten käytettyjä alusvaatteita.

Itse huudan mielelläni lapsilleni vaatteita netistä, mutta kyllä tällaiset alushousupaketit jäävät huutamatta. Myyn myös paljon, mutta kyllä alusvaatteet ja sukat ovat niin henkilökohtaisia varusteita, etten pistä niitä kiertoon edes pikkusisaruksille.

Mikä järki tässä on? Ei rahansäästöllä voi perustella kaikkea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkuvasti menee äitinkin kanssa pöksyt sekaisin, jos kotona olen pitkiä aikoja, eikä haittaa mitään. Ja kestovaippojakin olen tosiaan ostanut lapsille käytettynä.

Vierailija
2/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myynyt kirppiksellä lasten alushousuja. Ovat olleet hyväkuntoisia ja hinta on ollut pieni. Ovat menneet kaupaksi. Omilta lapsilta löytyy myös muutamia käytettyjä alushousuja joita ilmaiseksi on saatu. Nämäkin hyväkuntoisia.

Miellän kestovaipat samaan ryhmään alushousujen kanssa ja käytetyt kestovaipat käyvät myös hyvin kaupaksi. "Likaisemmassa" käytössä taitavat nuo kestovaipat olla kuin alushousut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raja menee siinä,että sukulaisten lapsilta saatuja 86/92 alkkareita olen käyttänyt lapsillani,mutta muuten en käytettyjä alusvaatteita huoli,vaikka kannatan kierrätystä ja ostan suurimman osan lasten vaatteista kirpparilta,huutonetistä ja secondhand kaupoista.

Vierailija
4/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on ylihygieenistä jos ei siistejä ja puhtaita alusvaatteita voi edes sisaruksille kierrättä. Kyllä nykyaikasilla pesuaineilla ja koneilla puhdistuu. Hiukka liian hienostelua ja ylihygienisyyttä tommonen. Itse olen sukulaisilta saanu lapsille käytettyjen vaatteiden mukana myös alusvaatteita ja hyvin ovat käytössä olleet:)

Vierailija
5/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ne myös kierrätyskassiin, jonka luovutan maksutta eteenpäin. En mä niitä myymään alkaisi, mutta en myöskään ala heittää käyttökelpoista vaatetta roskiin vain siksi, että se on alusvaate.

Vierailija
6/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jopa myynyt kirppiksellä OMIA alusvaatteitani ja kaupaksi on mennyt!!

Lasten alkkareita oon myynyt myös huuto,netissä ja kirppisellä. Ihan johonkin kokoon 150 asti.

Ja olen tainnut kirppikseltä ostaa myös ainakin pienemmille lapsille.

Nehän voi PESTÄ! Ja toki kannattaa kuntoa katsoa.

Esim. itse myyn vain hyväkuntoista, pestyä ja silitettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän