Pinoon kaikki joilla on ihana, rakastava, lempeä mies, jota rakastaa itsekin koko sydämestään?
Hep hep hep!
Olen niin onnellinen ja rakastunut ja hän on minun ihan ikioma ja meillä on yhteiset ihanat lapsetkin jne. Niin ihanaa!!! <3 <3 <3 <3 <3
Kommentit (31)
Yhteiseloa takana reilu 5 vuotta. Elämäni onnellisimmat vuodet!
Rakkautta, romantiikkaa ja erotiikkaa riittää, mies "puhuu ja pussaa", osoittaa tunteensa ja on arjessa loistava kumppani, eikä asiaa pahenna se, että mies on ottanut täysin omakseen ja rakastaa koko sydämestään poikaani, jonka (bio)isä ei isyydestään juuri piitannut. Mies hoitaa osuutensa lapsen suhteen enemmän ja paremmin kuin moni tuntemani lasta itse suunnitellut ja halunnut bioisä. Joskus minusta tuntuu, että hän on parempi isä pojalle kuin minä olen äiti...
Minä sain loistavan miehen, ja lapseni sai mitä parhaimman isähahmon. Olen niin onnellinen miehestäni ja perheestämme, että sitä on välillä vaikea käsitellä!
teette tällaisia pinoja kun tulee itku silmään...
kaikkea hyvää teille, olen onnellinen puolestanne
Ollaan erilaiset, mutta sovitaan tosi hyvin yhteen ja mieheni on aivan loistava tyyppi. Kaikenlaisia vaiheita on ollut, mutta koskaan ei olla jätetty toista yksin vaikeuksissa. Tunnettu tosi kauan, 10 vuotta rakastavaiset, 7 v. naimisissa, 3 lasta.
rakastava aviomies..Itsekin olen naimisissa, emmekä ole aikoneet jättää perheitämme. Mutta tälläkin viikolla vietimme ihanan yön eräässä Helsingin hotellin sviitissä ja kävimme syömässä..
Seuraava tapaaminen kahden viikon kuluttua!
Yhteistä elämää takana 10 v ja rakkautta riittää puolin ja toisin. Meillä tosin ensimmäinen yhteinen vuosi oli varsin myrskyisä - hiottiin niitä särmiä .
Nyt olemme toisillemme täydelliset kaikilla mahdollisilla tasoilla - huumori, hellyys ja huomionosoitukset, seksi, ennen kaikkea keskustelut ja ajatustenvaihto kaikesta. Kotihommat ym. käytännön jutut hoituu siinä sivussa ja lastenkasvatuksessakin ollaan samoilla linjoilla :-)
Kiltti, hellä, rauhallinen, mutta tarpeen tullen jämäkkä. Ennakkoluuloton.
Aina ei ole helppoa mutta kyllä me toisia rakastetaan! Kolme lasta ja kohta 8 vuotta avioliittoa :) ihana isä on ja rakastaja ja aviomies minun mieheni.
Enempää en pystyisi rakastamaan :)
Kymmenen vuotta tulee täyteen kuukauden päästä. Yhdeksän vuotta naimisissa ja kolme lasta.
Olen onnekas ja Onnellinen!