Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin saa tehdä suoria vatsalihaksia?

29.04.2009 |

Muistaako kukaan, mikä oli se nyrkkisääntö milloin saa alkaa tehdä suoria vatsalihaksia synnytyksen jälkeen.

Oliko se niin, että se rako vatsalihasten välissä pitää olla täysin kiinni, vai riittikö, että siinä on vain sentin rako? ?:|

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sen raon piti olla kiinni. Syviä vatsalihaksiahan voi treenata.

Vierailija
2/4 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän "vauva" on nyt 1v ja reilut 2kk vanha. Mulla se rako siinä vatsalihasten välissä ei oo VIELÄKÄÄN kasvanut umpeen ja oon jo hyvän tovin treenaillu vaik mitä siinä toivossa,et saisin vanhan "pyykkilautani" takaisin. Olenkohan tehnyt enemmän vaan haittaa ja voiko vatsalihakset enää näin pitkän ajan kuluttua palautua?? Voi asiantuntijat ,miks tätä ei kukaan sano selvästi missään??

Mulle vaan sanottiin,et älä nyt mitään tehotreeniä aloita ja ota kevyesti,muttei mitään aikoja,et koska saa/pitää tehdä jotain. Niin ja ikääkin mulla on jo 38 vuotta... Jos siis lasken vatsan alueen rennoksi,näyttää kuin oisin taas raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo 6,5 vuotias eikä vatsikset ole vieläkään menneet kiinni...Paisuin aivan tavattomasti viime raskaudessa ja lihakset kuulemma jotenkin repeytyivät? nyt jos teen vatsiksia niin mahaan tulee sellanen ranskanleivän näköinen ja kokoinen kohouma. Ja mullakin toi maha valitettavasti on "rantapallona"- ihan kuin olisin edelleen viimeisilläni :(

Vierailija
4/4 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kuulostaa tutulta siis tuo ranskanleipä :-(

Jos nojaan taaksepäin niin juuri sellainen tulee tuohon vatsaan.

Ja kohta vuosi lapsen syntymästä ja edelleen näytän siltä kuin olisin raskaana! Ja säännöllisesti juoksen ja jumppaan. Tosin suoria vatsalihaksia, en ole uskaltanut tehdä ollenkaan nyt tän toisen raskauden jälkeen.

Nyt alkaa ihan hirveesti ahdistamaan, jos tätä vatsaa ei sit saa pois vaikka tekis mitä.

Työtkin kohta alkaa ja sit pitäis olla normi vaatteissa, mut ton vatsan takia mulle ei edes mitkään housut mahdu päälle. Niin ja en ole edes mitenkään "lihava", vaan 160cm ja nyt painan 56kg (okei se on 4-5kg enemmän kuin ennen lapsia, mut kuitenkin)...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi