fantasioitko miehesi kavereista tai kavereidesi miehistä?
onko sinulla seksifatasioita miehesi kavereista tai kavereidesi miehistä? jos tulisi mahdollisuus, toteuttaisitko, vaikka mies olisi suhteessa?
Kommentit (4)
Eräs tietty mieheni kaveri tai mieheni sitoisi minut kiinni. Sitomisen määrä siitä, mitä suunnittelevat, ideana se että olisin alistettu ja tilanne olisi täysin heidän vallassaan (ensisijaisesti mieheni). Sitten mieheni toimisi "ohjaajana" ja kertoisi kaverilleen mitä tämä milloinkin tekee minulle ja kuinka pitkälle menee.
Minä olisin avuton ja ottaisin vastaan sen mitä he päättäisivät antaa, oli se helliä suukkoja tai kipeän rajua panoa. (Luotan mieheeni että tilanne pysyisi varmasti kohtuullisena.) Fantasian tärkein pointti on se että mieheni nauttisi suunnattomasti tästä ohjauksesta jossa hän päättäisi mitä toinen mies tekee sidotulle vaimolleen. Mieheni saisi kaikkein suurimmat kiksit tilanteesta.
En siis fantasioi sitomisseksistä vain tämän mieheni kaverin kanssa vaan nimenomaan kuvailemanilaisesta tilanteesta jossa mieheni on tärkein tekijä.
Mieheni kuvaa mieleellään yhdyntää (siis nimenomaan yhdyntää, ei koko seksiä) ja itse fantasioin alistusseksistä.
On voimakas, uisot kädet, miehekäs ja kalu, jonka takia häntä kaapeli-nimikkeellä kutsutaan. En haluaisi niin isoa mutta ajatusleikkin kiihottaa. Viimeksi juhannuksena yhteyssaunassa ja hui:)
rouva
Olen fantasioinut lähes jokaisesta miesystäväni kaverista, mutta toteuttamaan en näitä fantasioitani lähtisi mikäli mies olisi suhteessa.
Eräs mieheni parhaimmista ystävistä on tämä mies siis. Ei ole ollenkaan niinkuin mieheni, melkeinpä vastakohta voisi sanoa. Jotenkin vain sellainen paha poika ja naisten mies viehättää, joku toinen voisi tietenkin pitää häntä junttina ja kusipäänä, se viehätys kun on katsojan silmissä! ;)
Hän on pitkä ja tumma, ei mikään jalat alta vievän komea, mutta hyvännäköinen kuitenkin.
Tuskinpa toteuttaisin, rakastan kuitenkin miestäni ja se olisi ehkä maailman törkein temppu, jos parhaaseen ystävään kajoaisi, hän menettäisi vaimon ja ystävän... mutta saahan sitä haaveilla! :)