Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aika lailla varma että mieheni pettää minua

Vierailija
27.04.2009 |

Mitään konkreettista todistetta minulla ei asiasta ole. Mutta naisenvaistoni kertoo minulle tämän. Sydämessäni olen asiaa epäillyt jo pitkään ja nyt tuo tunne on vain vahvistunut entisestään.

Te, joita mies on pettänyt. Miten käräytitte miehen? Mitä minä teen nyt seuraavaksi? Mistä kannattaa etsiä todisteita?

Käytännössä miehellä on kaikki mahdollisuudet pettämiseen sillä hänellä on hyvin epäsäännölliset työajat ja oma auto.

Tottakai salaa toivon että olen väärässä, mutta tämä intuitio on nyt niin vahva että pakko toimia ja selvittää asia. Mies itse väitti kun pari päivää sitten kysyin ettei petä minua. Mutta silti, mies on ollut viime aikoina paljon poissa, loukkaa minua jatkuvasti ja jos tuohdun hänen tekemisistään/sanomisistaan hän kommentoi mm. no minä kyllä lähden tästä kävelemään...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkuunkin mukaan, on 99% varmaa että jotain salattavaa on!

T. tein itse näin joskus parikymppisenä exän kanssa ollessa ja ei tasan ollut mulla puhtaat jauhot pussissa

miehellä on 2 työkännykkää, toinen työautossa ja toinen taskussa/öisin yöpöydällä vieressään. Vaivihkaa ei taida se kännykän tsekkaus onnistua. Ottaa sen suihkuunkin mukaan...

Vierailija
2/11 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

+kuitit tietenkin kannattaa tsekata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on 2 työkännykkää, toinen työautossa ja toinen taskussa/öisin yöpöydällä vieressään. Vaivihkaa ei taida se kännykän tsekkaus onnistua. Ottaa sen suihkuunkin mukaan...

Vierailija
4/11 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa sen suihkuunkin mukaan...

tuo on jo aika vahva todiste, että pettää... :-(.

Mieti nyt valmiiksi, mitä haluat? Voi olla nimittäin, että mies kiinnijäätyään tosiaankin lähtee kävelemään.

Sähköpostit kannattaa myös tarkistaa, jos tiedät salasanat.

Laita kuskin viereinen istuin sellaiseenasentoon, että mahdollinen vierässä istuja joutuu säätämään sen uudestaan. Jos tuoli on säädetty sen jälkeen, tiedät, että ainakin joku on istunut vieressä.

Vierailija
5/11 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun onko tässä nyt vaihtoehtoja joita voisi haluta?

Oikeasti haluan miehen joka kunnioittaa minua, osallistuu perhe-elämään eikä petä tai valehtele. Sitä minä haluan. Onkohan tällaista vaihtoehtoa edes tarjolla... :(

Meillä on 2 alle 4-vuotiasta lasta ja se tekee tästä asiasta tosi vaikean. Muussa tapauksessa olis paljon helpompi tehdä päätöksiä kun ne koskisi vain minua itseäni. En halua riistää isää lapsilta. He niin söpösti juoksevat isänsä kaulaan tämän tullessa kotiin ja ilmoittavat "minä tykkään susta iskä".

t:ap

Vierailija
6/11 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lapset ovat isompia (ja myös siis helpompia hoitaa), ero vireille. Sitä odotellessa et anna miehelle seksiä ja sanot syyksi tuon epäilysi. Näet kyllä miehen käytöksestä oletko oikeassa vai et...ja jos hän ajautuu pettämään koska sinä et anna, noh...onko sillä enää väliä?

Vierailija
7/11 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti jaksais tällaista... Elämässä ollut muutenkin niin paljon ikäviä tapahtumia viime vuosina. Parasta ois kun saisin jotenkin selville koko totuuden miehen puuhista ilman että mies siitä tietäisi. Saisin vähän etumatkaa miettiä mitä tehdä elämälleni. Mutta voi ei, miten minä sen selvitän.

Vierailija
8/11 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin ilmoituksen toisessa iltapäivälehdessä. Sillähän se selviää.

Vierailija
9/11 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluat todisteet miehen uskottomuudesta itsesi vuoksi, enäähän ei eroihin haeta syyllistä osapuolta. OK, miehesi on uskoton ja valehtelee siitä ja saat todisteet siitä. Luuletko, että hän siksi/ sen jälkeen lakkaa pettämästä sinua?Jos on vaikka rakastunut toiseen? Voisitko luottaa häneen ja jatkaa yhteiselämää hänen kanssaan, entä hän sinun kanssasi?

Ellei miehesi ole rakastunut toiseen, miksi hän ylipäänsä pettäisi sinua - ja nyt ei riitä vastaukseksi, että "koska hän on mies ja kaikki miehet ..."?

Entäs jos miehesi EI petä sinua ja saa tietää että olet epäillyt, kytännyt, ratsannut kännykkää jne. Sekin mahdollisuus on olemassa. Sitten hänelle selviäisi että et luota häneen ja mitä sen jälkeen tapahtuisi? Voisiko liittonne jatkua?

Minulla ei ole vastaukseksi kuin kysymyksiä. Perimmäinen lienee, että haluatko oikeasti erota, mutta et halua ottaa vastuuta päätöksestä ja toivot siksi että miehesi on uskoton?

Kun onko tässä nyt vaihtoehtoja joita voisi haluta?

Vierailija
10/11 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni jäi kiinni kun aloin ihmetellä hänen muuttunutta suhdetta puhelimenkäyttöön. Puhelin alkoi olla koko ajan vierellä, mutta kotona aina äänettömällä. Veikkaan, että kuka tahansa puhtailla jauhoilla varustettu kumppani tuskin jättäisi ottamatta bulttia, jos kumppani alkaisi udella pettämisistä.

Vierailija
11/11 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit se varmasti pettää

mut jo on sama vanha jurrikka niin tuskin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi