Kysymys Facebookista!
Kertokaa nyt mulle, kun mä en tiedä, että mitä tarkoittaa, kun osalla paikalla olevista kavereista on "vihreä pallo" nimen perässä ja osalla on "valkoinen pallo".
Kiitos jo etukäteen, kun valaisette mua näissä asioissa!!!
Kommentit (5)
vihree tarkoittaa että on juuri nyt online, tekee siellä juttuja ja sille voi puhua sillä chat-ohjelmalla. valkoinen tarkoittaa sitä, että on loggautunut sisään, mutta ehkä poissa koneelta tms, eli ei nyt ole siellä varsin ollut toviin aktiivisesti tekemässä mitään. Semmoisille voi kanssa laittaa viestin, mutta ei ehkä ole koneella sitä lukemassa juuri. Punainen on offline.
tuo "valkoinen pallo" on sininen PUOLIKUU! Näin mä sen näen, en pallona!
=)
Vihreäksi muuttuu, kun kirjautuu sisään ja on niin sanotusti onlina "chatlinjalla" ja kun et 5min kuluessa juttele kenenkään kanssa, niin muutut harmaaksi puolikuuksi, tälle henkilölle voit laittaa viestiä ja kun hän siihen reagoi, niin muuttuu takaisin vihreäksi.
Eli ei se että olet muuttunut vihreästä valkoiseksi, tarkoita sitä ettet käyttäisi sivuja silti, vaan värit on vain siihen "chat ominaisuuteen"
..jos juoruat linjoilla aktiivisesti niin et tipu vihreästä pois :)
Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitin.
Hyvä, kun mä nyt tiedän tämänkin asian. Yleissivistystä :)
tarkoittaa että on paikalla ja valkoinen että on facebook auki mutta ei ole paikalla. eli vihreälle voit lähettää viestin, valkoiselle et. toivottavasti tajuat mitä tarkoitan. :)