Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lapseni huonompaa hoitoa päiväkodissa jos emme vie tädeille

Vierailija
15.12.2008 |

joululahjaa?? mä en ymmärrä miks niitä pitää vielä lahjoakin, saahan ne palkkaa jo!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pienipalkkaisia julkisen sektorin työläisiä muistetaan vapaaehtoisesti pienellä lahjalla kerran vuodessa. Vaativathan pienipalkkaiset yksityisen sektorin palveluammateissa työskentelevät (tarjoilijat) usein TIPPIÄ.

Vierailija
2/7 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden vanhemmilta ei saa joululahjaa, mutta minusta on kyllä kiva muistaa lapseni hoitajia jollain pienellä jutulla aina kauden päätteeksi, siis jouluna ja ennen kesälomaa. Minun lapsellani on ainakin niin ihanat hoitajat, että mielelläni kiitän heitä hyvöstä hoidosta ihan henkilökohtaisesti. He tekevät lapseni (ja tietysti ryhmän muidenkin lasten) eteen paljon enemmän kuin umpisurkean palkan perusteella voisi odottaa, joten minusta on vain oikeus ja kohtuus, että se myös meidän vanhempien taholta jotenkin huomioidaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla korkeampi koulutus ja kuitenkin samantasoinen palkka enkä saa keneltäkään lahjoja minäkään työni puolesta. jotenkin outo tapa lahjoa hoitajia/opettajia. varmaan siksi lahjotaan että just sais parempaa hoitoa ja koulussa parempia numeroita.

Vierailija
4/7 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole mukava ja hyvä tapa muistaa hoitajia jollain pikkulahjalla.

lahjan ei tarvitse suuri olla, vaan esim.suklaalevy.

pääasia on muistaminen ja kiittäminen hyvästä hoidosta.

itselläni on ainakin tapana muistaa hoitajia.

Vierailija
5/7 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajat muistaa kenen vanhemmat ei ikinä tuo muistamisia siihen asti kunnes lapsesi menee kouluun. Käytönnössä kaikki mitä lapsesi tekee toisin kuin joku hoitaja toivoo, pannaan tästä lähtien myös musitiin ja se selitetään sitten "huonoilla perheoloilla", kirjataan vasupapereihin ja esitetään keltolle, kunnes tavaraa kertyy tarpeeksi "harmaalle huolen vyöhykkeelle" varpun huolikaaviossa.

Pääset helpommalla kun viet sinne sen suklaarasian.

Vierailija
6/7 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla ne on luonnostaan ja toisilla taas ei.

kun minuakaan ei kukaan muista niin en

minäkään voi muita muistaa....

Vierailija
7/7 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oletko vainoharhainen???todennäköisesti.

itse olen päiväkodissa töissä ja meillä kohdellaan kaikkia lapsia samanarvoisesti.riippumatta siitä toivatko vanhemmat suklaarasian vai eivät.

eli vie lahja hoitajille jos haluat jos et niin älä vie.lastasi kohdellaan yhtähyvin kuin ryhmän perttiä jonka vanhemmat toivat hoitajille mersun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi