Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pää meni sekaisin nettituttavuudesta!

Vierailija
27.04.2009 |

Törmäsin netissä ihan sattumalta mieheen, joka jotenkin "pysäytti" minut. Selailin siis netissä eräänlaisella deittisivustolla profiileja, ihan vaan aikaa tappaakseni ja huvin vuoksi. Tämän profiilin kohdalla kuitenkin aloin lukemaan tarkemmin, ja vaikutuin kovasti lukemastani. Mies kirjoitti itsestään ja ihannenaisestaan, ja kaikki tuntui osuvan kohdalleen. Aloimme kirjoittelemaan tämän miehen kanssa, ja nyt olemme lyhyen aikaa jutustelleet (ihan normaaleja asioita siis), ja positiivinen mielikuvani tästä ihmisestä vaan voimistuu.

Normaalisti en tosiaankaan ole tyyppiä, joka ihastuisi tällaiseen nettituttavuuteen. En ole koskaan ajatellut että netistä voisi edes löytää miehen, tai että kannattaisi tosissaan edes etsiä. Ja kaikenlisäksi olen vielä parisuhteessa (tosin en todellakaan missään kovin onnellisessa semmoisessa), ja meillä on pieni lapsi. En tiedä mikä minut tuonne sivustolle ajoi, en ole etsimässä mitään, enkä normaalisti tuollaisilla sivustoilla käy... mutta nyt olen aivan koukussa tuohon mieheen, vaikka olemme kirjoitelleet vasta lyhyen aikaa.

Miten tästä pääsee eroon?! Pääni on aivan sekaisin... puhukaa minulle järkeä!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tietysti kerrot nyksälle.

Itselle tapahtui noin, eikä tyyppi vastannut mielikuvaa yhtään. Roikkuva tyyppi kaiken lisäksi. En olis millään päässyt eroon, kun se luuli olevansa rakastunut.

Vierailija
2/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosta kissa pöydälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa vähän sillai höpsölle.

Vierailija
4/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko sana "nettituttavuus" kuulostaa vähän sillai höpsölle.

Vierailija
5/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

livenä tapaamistani, ihanalta vaikuttaneista nettituttavuuksista vain noin yksi kymmenestä on ollut sellainen, jonka kanssa voisin edes harkita jotain enemmän.

Anna asian olla, ap. Ihan turhaa vöyhötystä ja olet vielä varattukin. Mieti nyt vähän.

Vierailija
6/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuskin kuului ihannenaisen kuvaukseen?

Vierailija
7/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoiko mies, että ihannenaisensa on parisuhteessa vai, että etsii luotettavaa kumppania, jota sinä et ilmeisesti ole :)

Mulla on ystävä- ja tuttavapiirissä monta, jotka ovat löytäneet elämänkumppaninsa netistä tai tekstitv:n treffisivuilta.. ihan tavallisia, mukavia ihmisiä :) Eli kyllä sieltä tosiaan voi aarteensa löytää.

Mutta ehkäpä sun kannattaisi ensimmäiseksi jutella nykyiselle kumppanillesi, vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi