Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin lainaa joulua varten 800 euroa.

Vierailija
15.12.2008 |

Nyt kaveri pummaa siitä lainaa itselleen. Selittää miten sen rahat ei riitä yms.

En lainaa, mutta sitä ihmettelen että jollain on tollanen pokka. Mä otan lainaa itselleni, en sille. Miksi mä ottaisin lainaa ja siitä lainaisin sitten kaverille ja mä tietysti maksan korot yms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa musta kuulostaa myös vähän oudolta ottaa noinkin paljon lainaa joulua varten, mutta etenkään kaverin käytöstä ei ole helppo ymmärtää. Jos siis tietää että pyörität elämääsi jo valmiiksi lainarahalla.

Vierailija
2/6 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joulua varten pitää ottaa lainaa ?

Missään tapauksessa henkilön, joka ottaa lainaa elinkustannuksiin, ei pidä lähteä lainaamaan rahaa toisille esim. henkilölle joka ei saa pankista lainaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hyvä ystäväni(?) tuli yksi päivä kylään ja kertoi pankkikierroksistaan ym. Sitten ilmoitti että ei saa kaikkea tarvittavaa rahaa pankeilta, joten ne on kerättävä muuten.

Hän pyysi lainaksi tuhansia euroja (5-numeroinen summa) ja ilmoitti ettei sitten voi maksaa mitään korkoja, mutta kesämökkiä saisimme joskus käyttää ilmaiseksi.

HAH! Onko röyhkeydellä rajoja??? Ja hän ei edes kertonut, mihin olisi rahat tarvinnut.

En ole sen koommin ollut yhteyksissä.

Vierailija
4/6 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätön juttu. Mutta käsittämätön on kaverisikin.

Vierailija
5/6 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaminen on edessä kuitenkin, kun arki alkaa taas juhlan jälkeen...

Vierailija
6/6 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaminen on edessä kuitenkin, kun arki alkaa taas juhlan jälkeen...

Eikä 800 euroa, mun mielestä oo ihan kohtuuton velka.

Itse mietin samaa, nimittäin tänä vuonna tuli mätkyjä iso summa maksettavaksi, muutenkin tuntuu että nyt on jotenkin enemmän laskuja kuin aikaisemmilla vuosilla.