Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Hirveä tarve saada vauva olen 38 v. ja mies ei ole "valmis". Mitä teen?

Vierailija
27.04.2009 |

Olemme seurustelleet 2 vuotta. Minulla biol kello tikittää pahasti. Miehellä on ekasta liitosta 10 vuotias poika.

Nyt mies on sanonut, että haluaa kyllä lapsen, mutta ei tiedä milloin.

Minä olne 38 vuotta, ja olen aina halunnut lasta ihan kamalasti.

Haluaisin lasta ihan kamalasti, niin että sattuu, mutta mitä teen, kun miehen mielestä vaan odotetaan. Mitä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä ehkäisy pois äläkä tunne huonoa omatuntoa

Vierailija
2/28 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva tilaukseen tai mies vaihtoon. tossa asiassa miehet jahkailevat eivätkä osaa tehdä päätöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut erittäin kovaa sitä mieltä, ettei lapsia tule tehdä tilanteeseen jossa mies ei niitä halua. Mutta nyt tilannettasi ajatellen ehdotan, että tee lapsi miehestäsi riippumatta. Eiku lasten tekoon mars ;)

Kiitos ajattelemisen aiheesta.

Vierailija
4/28 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sellainen tarkennus, että olisi epäreilua miestä kohtaan kuitenkin jättää ehkäisy pois ilman hänen lupaansa, siis esimerkiksi uskotella että syö edelleen pillereitä vaikka ei söisi. Jos mies ei lapseen suostu, vaihtoehtona olisi sitten hedelmättömyyshoito yksinäiselle naiselle, tai uusi mies.

Vierailija
5/28 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska et uutta kerkeä löytämään tosta vain. Tekisin salaa, mutta ensin tekisin selväksi, että raskaaksi ei niin vain tulla tuossa iässä.

Vierailija
6/28 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi olin jo alle kolmikymppisenä suhteissani tulisilla hiilillä, kun ei miehillä ollut mitään kiirettä. Eipä olisi ollut vielä minullakaan; paremmin olisi mennyt jos en olisi silloin skitsoillut asiasta. MUTTA enpä ole nyt ap:n tilanteessa. Skitsoilu vei suhteet kunnes löytyi mies joka halusi samoja asioita kuin minä, eikä tarvinnut enää skitsoilla.

Vierailija
7/28 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä faktat:

1. olette seurustellut 2 vuotta, siinä ajassa olisi pitänyt selvitä oletko sopiva hänen lastesi äidiksi. Jos vastaus on ei/epävarma, sano että teet omat johtopäätöksesi (--> ulkoistat itsesi suhteesta)

2. Naisen biologinen kello, sanot että gynekologisi sanoi että nyt on pistettävä toimeksi jos lapsia haluaa. Sinä haluat, jos mies halua, sanot että teet omat johtopäätöksesi (kts. #1)

3. Joka tapauksessa ilmoitat että lopetat ehkäisyn ja sanot että ehkäisy on hänen vastuullaan.

Anna miehelle aikaa viikko jonka jälkeen vakava keskustelu. Varaudu myös huonoon uutisiin mutta ÄLÄ JÄÄ ROIKKUMAAN odottamaan mahdollista mielen muutosta. Minulle on ystäväpiirissä liian monta surullista tapausta todisteena.

Itse olen käyttänyt yo. "putkiaivomenetelmää" omassa parisuhteessani kolmen vuoden seurustelun jälkeen (olin 37 v). Nyt meillä on kaksi lasta ja mies on erittäin onnellinen isä. Hän on kuiskaten tunnustanut että hän ei olisi kyennyt tekemään päätöstä vasta kuin seinää vasten laitettuna.

Vierailija
8/28 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei kerta kaikkiaan ole enää aikaa odotella.

Mies odottaa, että sinun hedelmällinen ikäsi menee ja aikoo selkeästi vaihtaa nuorempaan sitten kun hän haluaa sen lapsen. Ei kai muitakaan realistisia vaihtoehtoja ole olemassa.

Vierailija
9/28 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioista.

Itse tein niin ja sovittiin että jos lapsi on tullakseen, saa tulla.

Eikä tosiaan ole kirkossa kuulutettu että tulee....

Täytin itse juuri 37 ja vauva on nyt 2 kk :)

Vierailija
10/28 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt punnitset elämäsi, ja mietit mitä tahdot.

Ei onnellinen loppuelämä ole kiinni siitä onko lapsia vai ei.

Parisuhde voi kestää sekä lapsiperheessä että kahden aikuisen taloudessa. Tai olla kestämättä molemmissa.

Itse teet itsesi onnelliseksi, ei kukaan muu! (Vaikka me naiset luullaan aivan muuta)

Oma tyttökaverini mietti viimeiset pari vuotta samaa asiaa, biol. kello tikitti ja mies oli häntä 20v vanhempi jonka omat lapset aikuisia. Tyttökaverini päätti jatkaa miehensä kanssa ja luopua lapsihaaveista. Hänellä on paljon lapsisukulaisia ja kummilapsia, joten pienten jalkojen töminää kotona kuuluu välillä. Hän on menevä nainen, huolehtii ikäisekseen itsestä todella hyvin, tekee mielenkiintoista duunia ja matkustelee miehensä kotimaassa kerran pari vuodessa. Hurmaavana naisena hän on saanut perheen miehensä lapsista ja muusta suvusta kaupan päälle.

Nyt on tosiaan sinun aika miettiä mitä haluat! Lapsi on aina lapsesi, mutta kumppani ei välttämättä, kuulostaa karulta. Ja toisaalta, täysipainoista elämää viettävät lapsettomatkin!

Vierailija
11/28 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kovaa vasten!

Vierailija
12/28 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaa/huijata ei saa isäksi, mutta tuokin on ihan käypä peruste, että välttämättä ei tärppää kovin nopeasti kuitenkaan. Meillä oli tuttavapariskunta, jotka kärsi lapsettomuudesta ja olivat jo 35-36 -vuotiaita. Miehen mielestä ei ollut vielä "kiire" hakeutua lapsettomuushoitoihin. Loppujen lopuksi erosivat ja uuden kanssa mies pykäsikin heti pari tenavaa. Nainen taas on nyt nelikymppinen ja lapseton endometrioosinsa kanssa. Lisäksi mies on alan ihminen, jonka nyt ensimmäisenä pitäisi tietää iän vaikutus hedelmällisyyteen. (lääkäri)

Vierailija
13/28 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa lapsia.

Minä jouduin päättämään seurustelun 36-vuotiaana koska mies ei sitten halunnutkaan lapsia. Asiaa oli jahkattu useamman vuoden.

Olen onnellinen että tein sen päätöksen. Minusta tuli äiti juuri kun täytin 39 vuotta. Uusi mies tiesi jo kuukaudessa että sovin hänen lapsiensa äidiksi :-) ja ehdittiin kihloihin ja naimisiinkin ennen lapsen tuloa :-)

Vierailija
14/28 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi on siittänyt yhden vauvan noin 11v sitten, eikä ole vieläkään valmis lastenhankintaan? Koska hän sitten olisi? Mies voi odottaa kuusikymppiseksi asti ihan huoleti, mutta nainen ei. Jos asetat aikarajan, niin miehesi ahdistuu siitä että vapaa tahto tuosta asiasta lähtee, ja todennäköisesti päädytte joko eroon tai lapsettomuuteen.

Vaihda miestä ja toimi pian jos haluat lapsen.

Mahdollisuutesi saada terve lapsi heikkenevät koko ajan. Parisuhde ei ole välttämättömyys, lapsi voi olla onnellinen myös yksinhuoltajaäidin hoivissa. Baareista löytyy satunnaista seksiseuraa joka tuskin pahastuu jos sanot ettei tarvitse kortsua.

Miehiä tulee ja menee, mutta jos synnytät lapsen, hän on mitä suurimmalla todennäköisyydellä elämässäsi koko lopun ikäsi.

Vierailija
15/28 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättömyys, lapsi voi olla onnellinen myös yksinhuoltajaäidin hoivissa. Baareista löytyy satunnaista seksiseuraa joka tuskin pahastuu jos sanot ettei tarvitse kortsua.

lapsen lisäksi saada jotain muutakin.

Vierailija
16/28 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi oli vitsi, mutta ethän sinä voi enää odottaa... Mies kiertoon ja äkkiä!

Vierailija
17/28 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ei tarvi tunnustaa isyyttä. Jos tuut raskaaksi, niin annat miehelle luvan erota. Etkä sitten oo pettynyt, jos se oikeesti tekee niin.

Ja tosiaan tuossa iässä se raskaaksi tulo ei oo ihan klik vaan, siihen voi mennä aikaa, jos tapahtuu ikinä. Tuossa iässä ei todellakaan käytetä ehkäisyä, jos on vauvahaaveita. Tietty miehellä ei niitä oo, mutta älä nyt sinä ainakaan mitään ehkäisyä käytä.

Vierailija
18/28 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot sillekin että naisilla ei ole loputtomasti aikaa ja riski saada sairas lapsi kasvaa koko ajan. ja jollei auta niin äijä vaihtoon.

Vierailija
19/28 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää keskustella miehen kanssa. Mitä hän hauaa odottaa? ymmärtääkö hän, että sun iässä ei voi ihan kauheasti enää odottaa? Onko kyse siitä, että hän kuitenkin epäröi ylipäänsä lapsen saamista?

Vierailija
20/28 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä