Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kotisima+lapsi= vastaus (linkki)

Vierailija
27.04.2009 |

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/voiko-lapselle-antaa-mietoa-alk…

eli vain kaupasta ostettu 0,0% simaa voi antaa lapselle ja raskaana olevalle. kaikissa kotisimoissa on alkoholia koska siinä on käynyt hiiva

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oon lapsesta asti juonut kotitekoista simaa ja niin juovat minunkin lapset!

Tää touhu on mennyt ihan hysteeriseksi. Onko joku lapsi saanut joskus jotain komplikaatioita juotuaan simaa?????

Noh, te av-mammat oottekin ilkeitä, katkeria ja vittuilette.. jos johtuu siitä kun joitte simaa lapsena...

Vierailija
2/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oon lapsesta asti juonut kotitekoista simaa ja niin juovat minunkin lapset!

Tää touhu on mennyt ihan hysteeriseksi. Onko joku lapsi saanut joskus jotain komplikaatioita juotuaan simaa?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten oltiin sitten vissiin kännissä joka kesä.

Vierailija
4/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten tehtävänä on maistaa ensimmäisenä ja todeta alkoholipitoisuus, kyllä sen huomaa jos on hieman "ylikäynyttä". Minä rakastin simaa lapsena :D Enää en siitä pahemmin välitä.

Vierailija
5/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku lapsi saanut joskus jotain komplikaatioita juotuaan simaa?????

Tästä on jo yli kymmenen vuotta aikaa mutta muistan kun yksi pieni tyttö (7v) alkoi olla ihan muissa maailmoissa ja sammaltaa. Oli siis kännissä kuin käki juotuaan simaa. Silloin vasta tajusin että simassa tosiaan on alkoholia. Oli tietenkin juonut sitä simaa paljon, mutta ei kukaan tajunnut että ei tuollainen pieni lapsi voi juoda sitä vapaasti.

Vierailija
6/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkee että av-mammat ei osaa maalaisjärkeä käyttää enää omin päin lainkaan. Kaikki pitää lukea jostain ja sitten taivastella. Että sitten vaan se kotisima lailla kieltämään, hek, hek.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän