kotisima+lapsi= vastaus (linkki)
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/voiko-lapselle-antaa-mietoa-alk…
eli vain kaupasta ostettu 0,0% simaa voi antaa lapselle ja raskaana olevalle. kaikissa kotisimoissa on alkoholia koska siinä on käynyt hiiva
Kommentit (6)
itse oon lapsesta asti juonut kotitekoista simaa ja niin juovat minunkin lapset!
Tää touhu on mennyt ihan hysteeriseksi. Onko joku lapsi saanut joskus jotain komplikaatioita juotuaan simaa?????
joten oltiin sitten vissiin kännissä joka kesä.
Aikuisten tehtävänä on maistaa ensimmäisenä ja todeta alkoholipitoisuus, kyllä sen huomaa jos on hieman "ylikäynyttä". Minä rakastin simaa lapsena :D Enää en siitä pahemmin välitä.
Onko joku lapsi saanut joskus jotain komplikaatioita juotuaan simaa?????
Tästä on jo yli kymmenen vuotta aikaa mutta muistan kun yksi pieni tyttö (7v) alkoi olla ihan muissa maailmoissa ja sammaltaa. Oli siis kännissä kuin käki juotuaan simaa. Silloin vasta tajusin että simassa tosiaan on alkoholia. Oli tietenkin juonut sitä simaa paljon, mutta ei kukaan tajunnut että ei tuollainen pieni lapsi voi juoda sitä vapaasti.
Kyllä näkee että av-mammat ei osaa maalaisjärkeä käyttää enää omin päin lainkaan. Kaikki pitää lukea jostain ja sitten taivastella. Että sitten vaan se kotisima lailla kieltämään, hek, hek.
Noh, te av-mammat oottekin ilkeitä, katkeria ja vittuilette.. jos johtuu siitä kun joitte simaa lapsena...