Poikien äidit!!
Missä iässä poíkanne kasvaneet teistä ohi? Pituudessa ja vars. jalan koossa? Mun ysivuotias rupee jo menee ohi...
Kommentit (12)
sama kuin 2:lla. Vajaa 11v, jalka suunnilleen tasoissa 37, pituutta uupuu vielä 20cm. Pitkä poika, ei ole ollut mitään kasvupyrähdystä vielä;odotellaan :)
toistemme t-paitoja =)
Terveisin: Äiti 163cm/48 kg ja poika 134 cm/29 kg
täällä vajaa 9v. poika ja talvikengän koko 38 niinkuin
minullakin :)) Hyvät popot jää minulle tämän talven jälkeen ;)
Pituudessa vielä kirimistä kyllä riittää.
Pojan ennustepituus on n. 180, minä olen 177... isänsä on saman pituinen kuin minä ja poika menee keskikäyrillä. Käyrä on vain ennuste, joten poikkeamaa voi tulla kumpaan suuntaan vaan.
Kuopus on sitten napanut enemmän pituusgeenejä minulta, hän vetelee yläkäyrällä ja jos jatkaa noin, menee ohitseni varmaan joskus 13-14-vuotiaana.
Kengän koossa veikkaan, että minun 41 ei riitä kummallekaan teini-iän alun jälkeen.
varmaan vasta armeijaiässä (minä olen 179 cm) mutta kengän koko lähenee tuolla 12-vuotiaalla jo kovaa vauhtia minun 41:stä.
Kolme poikaa ja kaikki jo äitiään pidempiä (yksi isääkin) ja kengänkoko on joka pojalla isompi kuin minulla (yhdellä isompi kuin isällään).
Jalka kasvoi hujauksessa 12 v, 39 ja kuukauden päästä oli jo 42 - 43. Nyt jalankasvu näytäisi pysähtyneen. Pituutta tulee hývin sykäyksittäin, 15 vuotiaana oli pidempi kuin isänsä, kasvoi kahdessa kuukaudessa 15 cm!
Hyvin yksilöllistähän tämä on¨.
12,5 vuotias on nyt ehkä sentin pari minua pidempi ja kengät on numeroa suuremmat kuin minulla. Ei ole mikään pitkä ikäisekseen. Kesän aikana sai kiinni pituudessa minut.
Toka poika täytti syksyllä 10 ja hän on kyllä vielä ainakin puoli päätä lyhyempi minua. Kengän kokokin on vielä ainakin yhtä numeroa pienempi.
Olen 168 cm pitkä ja kengän koko on 39. Isäkään ei ole kuin 170 cm pitkä ja sama kengän koko eli tuo 12 v on isänsä kokoinen. Ollaan iloisia, että hänestä näyttää kasvavan isäänsä pidempi.
Olen 155cm/kenkä 36. Pojat ovat menneet ohi kengän koossa joskus 9-10 -vuotiaina, vanhempi meni pituudessa ohi 12-vuotiaana ja nuorempi on nyt 11 ja erao enää pari senttiä
10-vuotias poikani on nyt noin 140 cm pitkä ja itse olen 157 cm, joten eiköhän tuo parin-kolmen vuoden päästä hätyyttele pituuden puolesta...
Kengät ostettiin tänä syksynä jo kokoa 36 tai 37, joten samoja kenkiä voidaan käyttää.
pituudessa on kyllä vielä noin 15 senttiä matkaa, odotan että menee minusta ohi vuoden sisään...