***Sisunaiset 27.4 ***
Viime viikolta: Eli välitavotteiden olisi pitänyt toteutua.
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 17) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[b] Allakka [/b]♥
94,8 kg, 87,2 kg, ( 62 kg), 89,8 kg, 0,0 kg, 5 kg, 2,6 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 32,6 , 1,66 m
[b] Axelara [/b]♥
73,2 kg, 59,4 kg, ( 56 kg), 62,6 kg, 0,0 kg, 10,6 kg, 3,2 kg, 9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 22,7 , 1,66 m
[b] Chicky [/b]♥
91 kg, 89,5 kg, ( 0 kg), 91 kg, 0,0 kg, 0 kg, 1,5 kg, 5 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 30,1 , 1,74 m
[b] Körömölli [/b]♥
95 kg, 83,7 kg, ( 68 kg), 82,8 kg, -1,0 kg, 12,2 kg, -0,9 kg, 0 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 30,4 , 1,65 m
[b] Milenna [/b]♥
75,2 kg, 71,4 kg, ( 68 kg), 73,8 kg, 0,0 kg, 1,4 kg, 2,4 kg, 8 vkoa, ( kesäkuu ) , BMI: 26,1 , 1,68 m
[b] Minlee [/b]♥
Palaan ruotuun jahka uudet välitavoitteet otetaan käyttöön.
[b] Pommeriina [/b]♥
91,9 kg, 82 kg, ( 74 kg), 84 kg, 0,0 kg, 7,9 kg, 2 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 26,8 , 1,77 m
[b] Ragna [/b]♥
72,4 kg, 66 kg, ( 66 kg), 66,8 kg, -0,6 kg, 5,6 kg, 0,8 kg, 3 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 23,7 , 1,68 m
[b] Tinna [/b]♥
70 kg, 55 kg, ( 55 kg), 55,5 kg, 0,0 kg, 14,5 kg, 0,5 kg, 8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 20,1 , 1,66 m
[b] Volga [/b]♥
90 kg, 77,4 kg, ( 70 kg), 79 kg, 0,0 kg, 11 kg, 1,6 kg, 8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 24,4 , 1,80 m
[b] Waller [/b]♥
98 kg, 94,6 kg, ( 88 kg), 97 kg, 0,0 kg, 1 kg, 2,4 kg, 8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 33,6 , 1,70 m
[b] Saralda [/b]♥
59 kg, 55 kg, ( 51 kg), 57 kg, 0,0 kg, 2 kg, 2 kg, 5 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 25,3 , 1,50 m
[b] Napos [/b]♥
67 kg, 65 kg, ( 65 kg), 66,4 kg, 0,0 kg, 0,6 kg, 1,4 kg, 8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 23,5 , 1,68 m
[b] FatandFurious [/b]♥
60 kg, 57,6 kg, ( 55 kg), 60 kg, 0,0 kg, 0 kg, 2,4 kg, 8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 22,0 , 1,65 m
[b] Skyblue [/b]♥
82 kg, 76,6 kg, ( 60 kg), 79 kg, 0,0 kg, 3 kg, 2,4 kg, 9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 26,1 , 1,74 m
[b] Katti [/b]♥
76,8 kg, 72,4 kg, ( 68 kg), 75,2 kg, 0,0 kg, 1,6 kg, 2,8 kg, 8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 26,6 , 1,68 m
[b] Nappimato [/b]♥
85,8 kg, 83 kg, ( 69 kg), 84,2 kg, 0,0 kg, 1,6 kg, 1,2 kg, 1 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 30,6 , 1,66 m
[b] NeitiJursiina [/b]♥ UUSI!
Lähtöpaino: 107,5 kg,
Lopullinen tavoite: 79 kg
Pituus 169 cm
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
Körömölli : -1.0 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä vko 17 (su 26.4) välitavoitetta [b]
1. sija =>... 0 ...vkoa:.. Körömölli
2. sija =>... 1 ...vkoa:.. Nappimato
3. sija =>... 3 ...vkoa:.. Ragna
4. sija =>... 5 ...vkoa:.. Chicky
5. sija =>... 5 ...vkoa:.. Saralda
6. sija =>... 7 ...vkoa:.. Allakka
7. sija =>... 7 ...vkoa:.. Pommeriina
8. sija =>... 8 ...vkoa:.. Milenna
9. sija =>... 8 ...vkoa:.. Tinna
10. sija =>... 8 ...vkoa:.. Volga
11. sija =>... 8 ...vkoa:.. Waller
12. sija =>... 8 ...vkoa:.. Napos
13. sija =>... 8 ...vkoa:.. FatandFurious
14. sija =>... 8 ...vkoa:.. Katti
15. sija =>... 9 ...vkoa:.. Axelara
16. sija =>... 9 ...vkoa:.. Skyblue
[/b]
Laihduttajia: 17
Painomme oli alussa: 1282,1 kg
Painamme nyt: 1204,1 kg
Tavoitepainomme (vko 17/2009): 1175,8 kg
Matkaa tavoitteeseen: 28,3 kg
ONNEA KÖRIS ja NeitiJustiinalle tervetulo -toivotukset minunkin puolestani.
Kommentit (14)
Nämä on laskettu juhannukselle, eli viikolle 25.
Allakka: 88.4 kg
Axelara: 61.0 kg
Chicky: 90.2 kg
Körömölli: 81.0 kg
Milenna: 72.0 kg
Minlee: 83.2 kg
Pommeriina: 81.9 kg
Ragna: 65.4 kg
Tinna: 55.0 kg
Volga: 77.6 kg
Waller: 95.6 kg
Saralda: 54.9 kg
Napos: 65 kg
FatandFurious: 57.9 kg
Skyblue: 77.2 kg
Katti: 74.4 kg
Nappimato: 81.4 kg
NeitiJustiina: 105.4 kg
Ilmoittakaa, jos haluatte jonkin muun välitavoitteen asettaa itsellenne, muussa tapauksessa etenemmä näillä. Nämä on laskettu sen mukaan, miten painonne on muuttunut tässä kevään kuluessa.
Tämän aamuinen tulos 89,3kg eli pitkästä aikaa miinusta. Viikonloppuna tuli herkuteltua eli täytyy toivoa ettei ne kalorit näy ensi viikon tuloksessa. Heikosti on nyt tämä laihdutus sujunut hyvän alun jälkeen. Minlee uusi väliaika tavoite on ok. Tosin kuvittelin painavani juhannuksena paljon paljon vähemmän kun taas tammikuussa ryhdistäydyin tämän projektin kanssa. Mut vielähän tässä on aikaa tsempata :) Mukavaa viikkoa kaikille.
Mulla kävi niin että raskausaikana paino pysyi hyvin kurissa, mutta seuraavan puolen vuoden aikana se vaan nousi. Niin on käynyt joka raskauden jälkeen. Koita jaksaa yrittää pitää paino jonkinlaisissa kohtuulukemissa. Välillä harmittaa ihan hirveesti just nämä kilot jotka tuli raskauden jälkeen takasin. Olisin ikionnellinen jos olisin edes niissä lukemissa kun tulin laitokselta kotiin.
KÖRIS: Onnea onnea! Tosi hienoa, että joku pääsi tavoitteeseen! Antaa tsemppiä meille muillekin :)
Itseltä jäi vkonlopun kiireissä punnitus ohi ja päätin että ilmoittelenkin sitten vasta ensi viikonloppuna...kaikkien vappuhoukutuksien jälkeen.
MINLEE: sopiva on tavoite, ehtiihän sitä sitten muutella, jos oikein innostuu hirveästi laihtumaan..sitä odotellessa ja toivoessa :)
Takana on muutama vähän onnetonta ruokaviikkoa, makeaa on tullut syötyä, mutta nyt 3. päivää tiukkaa linjaa. Liikunta sentään maistuu melkein päivittäin, siihen olen päässyt oikein kunnolla käsiksi ja jos jää muutama päivä välistä, niin kyllä jo oikein kaipaa salille tai jumppaan. Hyvä niin :)
Viikonloppu meni tosiaan hyvin mulla ja niin on mennyt tääkin päivä syömisten ja liikunnankin puolesta (tuo liikunta tosin tuli pakosta, kun auto pisti hanttiin oikein urakalla :o(!)
Nyt mulla on myös uusi ihanan värinen pää..vihdoinkin onnistui juuri semmoisen väriseksi, jota oon jo liki vuoden halunnut, jee :o)!!
Minlee:Tavoitepaino sopii ainakin mulle hyvin..toivotaan, että se alittuu taas :o)!
Tsemppiä sullekin taas :o)!!
Allakka:Onnea pudotuksesta :o)!Tsemppiä!!
SkyBlue:Kiitos :o)!Hyvä, että sulla sujuu liikunta, vaikkei syömiset niin aina sujukaan..josko sekin sitten taas niin kilot saa vauhdilla kyytiä..tsemppiä!!
Nyt vielä hetki surffailua ja sit tuutilullaamaan ;o)!!
Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!
köris
Yhä kiireinen ja väsyksissä, mutta hyvä olo mielessä.
Kiitos minleelle taulukosta ja tavoitteista. Sopii mulle.
Moimoi taas!
Meillä eilinen sujui ihan vaan kotosalla normaalipäivien tapaan, joten herkkujakaan ei tullut syötyä eikä juotua ja vaaka olikin aamulla taas armollinen, koska viikko sujui ongelmitta ruodussa yhtä munkkia lukuunottamatta ;o)!
Paino oli siis aamulla 81,5kg eli se ois 1,3kg vähempi mitä viikko sitten, voi jee!
Mä en muista milloin viimeks oisin pisteillä saanut karistettua näin hienosti eli selvästi ne on ne hiilarit, jotka mun painoa pitää korkeissa lukemissa eikä pisteet tepsi, sillä nyt on karissut jo ties kuinka paljon tällä "hiilarittomalla" ja mä oon niin iloinen :o)!
Kaikille aurinkoisia Vappuhetkiä toivottelee köris
kerkeän poiketa. puntari näytti eilisaamuna 106,2kg eli pudotusta on 1,3kg.
tänä aamuna kiersin puntarin kaukaa, kun tuli eilen herkuteltua :D nyt taas palaan ruotuun. tai no, tänään tulee vielä varmasti herkuteltua, mutta myös rehkittyä puutarhahommissa :)
maalle siis taas suunnataan. vähän ollut kiireistä elo :)
että koetan ensi viikolla keretä perehtyä tarkemmin asioihin, jotta tulisi miultakin kaikki tarvittavat tiedot listatuksi :)
Onnittelut isoista pudotuksista!
Köris mitä kaikkea olet jättänyt ruokavaliosta pois ja mitä olet sinne lisännyt?
Mä en meinaa saada mun karkkiputkea poikki. Oon väsynyt ja silloin on niin helppo syödä kaikkea hyvää.
Huomenta ,
kaikille tasapuolisesti. Kevät aurinko paistaa ja mieli on korkealla
kun viime viikon sunnuntaina hyppäsin vaakalle (84,3kg) turvotusta
yms ..... nyt kävin taas kurkkaamassa kun olen ihan pikkuisen tehnyt
muutosta elämääni eli polkaisen pyörällä töihin autoilun sijaan, katsonut
ihan vähän mitä suuhun laitan ja herkkujakin on viellä mennyt :D
Mutta ihanainen vaakani näytti jo himpun lohdullisemmalta eli 83,4 !!!!
JIPPII JIPPII JIPPII....
Minlee - älä laita tuota ylös :D Koetan sinnitellä ja katsotaan kuinka
paljon tässä muutaman viikon aikana saan nestettä pois niin laitetaan
sitten taulukkoa uuteen uskoon... välitavoite OK .
Tuskin tulee toteutumaan mutta josko pääsin oman laatimani taulukon
lukuun eli 79,4... mutta katsotaan varovasti mitä saan aikaan ja miten
keho reagoi taas kun alkaa katselemaan syömisiään ja liikkumaan himpun
enempi :D
Kauhia olo on ollut eli vetämättömyyttä, turvotusta , jne ja sitten VIELLÄ SE
MORKKIS... katselin tuota urakkaani taaksepäin ja kun aloitin niin ensimmäisenä kesänä 2007 sain painon jo tuonne 77,7 Kg ja nyt
olen taas hilannut sitä mukavasti ylöspäin.... mutta väsynyt olen ollut minäkin
ja työtkin aloitin viime syksynä että sellaisia selityksiä tulee täältä...
HYVÄÄ ALKAA VIIKKOA,
Volga mielissään kun saa itsensä taas hilattua suosta....
eli olen ollut tähän asti vähän ikuinen-laihduttaja. vuosi sitten kevättalvella tiputin painonvartijoissa 15kg, joista ikävä kyllä on 8kg tullut takaisin. oli rankka syksy ja talvi, tuli syötyä, jotta jaksaisi taaplata edes hetkestä toiseen. tuossa kevät-talvella katsoin peiliin ja tunnustin vihdoin, että en oikeasti voi hyvin. menin lääkärille ja keskivaikea masennus tuli diagnoosiksi. neljän viikon sairasloma ja resepti.
nyt näyttää elämä taas aurinkoisemmalta ja tasapainoisemmalta, vaikka pitkä matka siihen terveeseen päivään vielä on edessä. mutta nyt ne asiat, jotka tän kaiken takana on, niin on työn alla ja iso askel oli se, kun myönsin itselleni, että en voi hyvin ja vihdoin apua hain. olisi pitänyt vain jo pari vuotta sitten uskaltaa tunnustaa tämä =S mutta parempi myöhään, kun ei milloinkaan (tai kun olis jo liian myöhäistä)
eli siis nyt asiaan -
lähtöpaino minulla oli 107,5kg,
välitavoite juhannukseksi 99,9kg
lopullinen tavoite 79kg (johon minulla ei ole kiirettä, pienin hyppäyksin parempi),
paino nyt 106,3kg,
muutosta edelliseen 1,2kg,
pudotus kaikkinensa 1,2kg,
matkaa seur. välitavoitteeseen 6,4kg (juhannukseksi),
BMI nyt 37
Kiva kun palailit linjoille Volga. Muakin ottaa päähän varsinkin nämä raskauden jälkeen lihotut kilot. Mut ei auta pakko tässä on vaan taas yrittää päästä niihin kevyempiin lukemiin. Tänään tulikin syötyä jätskiä ja suklaata, mutta yritän taas maanantaina päästä tiukkaan linjaan kiinni. Huomenna tulossa vieraita niin ei varmaankaan tule pysyttyä ihan täysin herkuista erossa.
NeitiJustiina pisteet sinulle että olet hakenut apuja itsellesi. Se on hienosti tehty. Ja hei positiivista on se ettei kaikki 15kg tullut takaisin. Tsemppiä ja puutarhahommat kuluttaa mukavasti kaloreita ja tulee pysyttyä keittiöistä poissa.
HEi taas
Lasken kohta jokaiselle ne uudet välitavoitteet. Lasken ne juhannukselle, eli tässä on melkein 2 kk aikaa saada jotain aikaiseksi :)
Ragna: muutan nyt sen sinun lopullisen tavoitteen sinne 63 kiloon.
Minunkin on aika taas ryhdistäytyä, joten kävin aamulla vaa'alla. Lukema ei ollut kovin mukava, mutta tuota vähän pelkäsinkin. Painoa on 84.6 kg. Tästä siis aloitan
Toisaalta nuo nollausjaksot on ihan mukavia, ainakin tähän asti. Nyt ei kyllä ole kivaa tiputtaa niitä jo kertaalleen poistettuja kiloja, jotka omaa laiskuuttaan ehti alkuvuoden aikana kerätä takaisin.
No, jospa tää tästä pikkuhiljaa.