alkuraskauden oireet
kertokaahan, millaisia tuntemuksia teillä on ollut ihan alkuvaiheessa raskautta...
Kommentit (2)
mä elelen tässä epävoisen maailmassa, kun en tiedä mistä on kysymys...
menkat ns oli ja meni jo viime viikolla, tosin en ole varma oliko ne ees menkat vai jotain muuta vuotoa. vuotoa kesti vain 2 päivää, menkat aina kestävät 4 päivää. nyt alavatsa oudon tuntuinen, jomottaa ja on alavatsakipua. välillä tuntuu vihlaisuja, tietyissä asennoissa ja liikkeissä. selässä myös tuntuu säteilykipua. ihan kuin ois menkat alkamassa. lisäksi välillä palelee ja huimaa. verenpaineet ja verensokeri kuitenkin ok. valkovuotoa tulee normaalia enemmän ja nyt on alkanut aristaa rintoja. ihan ihme oireita. tein viime pe testin, näytti negaa. en uskalla kuvitella mitään, olen pettynyt niin monta kertaa. ajattelin varata ajan gynelle...on vaan hirveetä
olla epätietoisena, kun ei tiedä mistä vois olla kysymys. mietin, et voisko kyseessä olla joku tulehdus esim. kohtutulehdus...
ihan aluksi, en muista, miten kauan ekassa sitä kesti. Minulla oli silloin epäsäännölliset kuukautiset, ja en tajunnut testata ennen rv6. Muistan, että rintojen alkaessa aristaa (joskus rv4), niin ajattelin kuukautisten tulevan ihan kohta. Lähdimme sitten lomamatkalle, ja siellä ollessa tajusin, että hups, missäs ne kuukautiset viipyvät.
Nyt tämän uuden kanssa (rv4+2 vasta) on tämä sama rintojen aristus. Juoksulenkillä ja nyrkkeilytreeneissä jouduin turvautumaan kolminkertaiseen liiviviritykseen. Lisäksi on pientä menkkamaista jomotusta silloin tällöin, ja alavatsan turvotusta.