Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas "hauskasti" kirjoitettu syntyneitä-palstalle

Vierailija
26.04.2009 |

Avannosta nousi esiin komea lohenpoikanen. Pyrstön paino oli 3320 g ja kokonaisuus 49,5 cm. Kalaonnesta kiitollisina + vanhempien nimet+isosisko

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean negatiivista ajattelua. Koittakaahan muuttaa sitä, niin huomaatte, että elämä on paljon mukavampaa :)

Vierailija
22/32 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä käynyt pilkillä äidin avannossa ja sieltä sitten näitä kalojatulee. Välillä sillin haju äidin avannossa isää harmittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumalauta mikä mötkö!

Vierailija
24/32 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos näin on, niin isä tutkii lohia. En tosin voin sanoa ilman nimiä... itse en ole ilmoitusta nähnyt Heille ilmoitus sopii kuin lohi siimaan ;)

Vierailija
25/32 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF?

Vierailija
26/32 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taas ymmärrä sitä, miksi syntyneet- ilmoituksiin laitetaan jotakin koira- ja kissasiskojen tai veljien nimiä.

Tyyliin karvaiset veljet Tuffe ja Ruffe.

Bu ha ha haa! :D

Vierailija
27/32 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taas ymmärrä sitä, miksi syntyneet- ilmoituksiin laitetaan jotakin koira- ja kissasiskojen tai veljien nimiä.

Tyyliin karvaiset veljet Tuffe ja Ruffe.

Bu ha ha haa! :D

Vierailija
28/32 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika! Kai nyt ihmiset saa ilmoittaa lapsensa syntymisen ihan niin kuin itse haluavat.

Mulle tuli heti mieleen, että vanhemmat on innokkaita pilkkijöitä :) Varmasti liittyy jotenkin perheen työhön tai harrastukseen.

Vierailija
29/32 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Huono vitsi, tiedetään *

Vierailija
30/32 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ikinä ymmärtänyt miksi lasten syntymää pitää lehdissä "ilmotella". Ihan yhtä hölmöjä kaikki, mun mielestä siis. Ihan on itsellä ja miehellä iso suku ja laaja ystäväpiiri ja ihan on itse saatu asia "tiedotettua". No, lehdet on tietty tyytyväisiä ja joidenkin mammojen "glooria" kasvaa, kun on ihan Hesarissa ilmoitus.

Itse luen ne joka sunnuntai! On kiva bongata vanhojen koulukavereiden ja muiden etäisesti tuttujen uutisia. Kyllä mun elämään kuuluu sellaisiakin tuttuja joiden kanssa ei olla niin aktiivisesti yhteydessä. Lisäksi siinä yhteydessä on hyvä kiittää muistamisesta. Juu ja kaikista kolmesta on ollut ilmoitus Sunnuntain Hesarissa :)

Vierailija
31/32 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö parempi olis, että mustasta-aukosta kohti valoa saapui.......

Vierailija
32/32 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mua lähinnä ärsyttää nämä av-mammojen muka nokkelat lohivitsit tässä(kin) ketjussa. Padat kattilaa soimaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan