Olipas "hauskasti" kirjoitettu syntyneitä-palstalle
Avannosta nousi esiin komea lohenpoikanen. Pyrstön paino oli 3320 g ja kokonaisuus 49,5 cm. Kalaonnesta kiitollisina + vanhempien nimet+isosisko
Kommentit (32)
Isä käynyt pilkillä äidin avannossa ja sieltä sitten näitä kalojatulee. Välillä sillin haju äidin avannossa isää harmittaa...
Ja jos näin on, niin isä tutkii lohia. En tosin voin sanoa ilman nimiä... itse en ole ilmoitusta nähnyt Heille ilmoitus sopii kuin lohi siimaan ;)
en taas ymmärrä sitä, miksi syntyneet- ilmoituksiin laitetaan jotakin koira- ja kissasiskojen tai veljien nimiä.
Tyyliin karvaiset veljet Tuffe ja Ruffe.
Bu ha ha haa! :D
en taas ymmärrä sitä, miksi syntyneet- ilmoituksiin laitetaan jotakin koira- ja kissasiskojen tai veljien nimiä.
Tyyliin karvaiset veljet Tuffe ja Ruffe.
Bu ha ha haa! :D
No voi hyvänen aika! Kai nyt ihmiset saa ilmoittaa lapsensa syntymisen ihan niin kuin itse haluavat.
Mulle tuli heti mieleen, että vanhemmat on innokkaita pilkkijöitä :) Varmasti liittyy jotenkin perheen työhön tai harrastukseen.
en oo ikinä ymmärtänyt miksi lasten syntymää pitää lehdissä "ilmotella". Ihan yhtä hölmöjä kaikki, mun mielestä siis. Ihan on itsellä ja miehellä iso suku ja laaja ystäväpiiri ja ihan on itse saatu asia "tiedotettua". No, lehdet on tietty tyytyväisiä ja joidenkin mammojen "glooria" kasvaa, kun on ihan Hesarissa ilmoitus.
Itse luen ne joka sunnuntai! On kiva bongata vanhojen koulukavereiden ja muiden etäisesti tuttujen uutisia. Kyllä mun elämään kuuluu sellaisiakin tuttuja joiden kanssa ei olla niin aktiivisesti yhteydessä. Lisäksi siinä yhteydessä on hyvä kiittää muistamisesta. Juu ja kaikista kolmesta on ollut ilmoitus Sunnuntain Hesarissa :)
Eikö parempi olis, että mustasta-aukosta kohti valoa saapui.......
no mua lähinnä ärsyttää nämä av-mammojen muka nokkelat lohivitsit tässä(kin) ketjussa. Padat kattilaa soimaa.
Kauhean negatiivista ajattelua. Koittakaahan muuttaa sitä, niin huomaatte, että elämä on paljon mukavampaa :)