Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Kiloklubista?

Vierailija
26.04.2009 |

Tänään aloitin ja muutaman kerran aikaisemminkin olen yrittänyt, mutta nyt on motivaatio korkealla. Perjantaiset vaateostokset eivät oikein sujuneet nappiin ja sen jälkeen uskaltauduinkin sit vaa'alle ja HUH HUH. Kesään mennessä en järin suuria muutoksia saa, mutta jos sitten edes tulevaa pikkujoulukautta varten saisin hankittua itselleni jotain sievää muualta kuin telttaosastolta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä suosittelen!!! ei tarvii vaivata itteensä laskemalla pisteitä tms.

minä myös urheilen aika tavalla.. en kyllä alussa ja paino tippui.

nyt en ole kuukausiin kirjannut syömisiäni, ehkä pitäis, paino ei kuitenkaan ole noussut vaan pysynyt samana.

Vierailija
2/5 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä voin syödä tuntuu yllättävän isolta vrt. esim. painonvartijoiden pisteisiin.. Mutta toisaalta en tavoittelekaan mitään pikalaihtumista ja onhan se kiva, että ei tarvitse kituuttaa, kun tekee oikeita valintoja. Hieno saavutus toi sun 20 kiloa, onnea :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa laihduttamista kun ei tarvi nälässä kitua, 3,5 kk ja 10 kg! :)

Vierailija
4/5 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako liikunnasta vähentää? Itse olen Kalorilaskurilla laskenut, mutta sehän on maksullinen. Mitä eroa noissa on?

Vierailija
5/5 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti omakin impulssikontrolli on löyhä, eli toisinaan sorrun. Tavoitteena on pudottaa normaalipainon rajoissa n. 7 kg. Uskaltaisinko pudottaa itse kalorimääriä? Tuntuu, etten jaksaa piinata itseäni, jos ei tuloksiakaan näy.