Oliko sulla tällainen tukka 80-luvulla? :)
Kommentit (25)
Joillakin luokkakavereilla kyllä oli mutta ei mulla koskaan, kun tuollainen kampaus edellyttää säännöllisiä kampaajakäyntejä ja aika lailla enemmän rahaa kuin mitä minulla silloin oli.
Sen jälkeen kasvatin pidemmäksi ja otin jonkinlaisen osittaispermanentin, siis permanentti vain osaan hiuksista....
Vm -70
90-luvun alussa, kaikkihan kampasi etuhiukset sellaselle mukavalle "tötsälle" eikös :D Meidän luokalla oli varmaan kaikilla tytöillä ja kisa siitä kellä korkein :D
ja aivan kamala, kun en osannut sitä ensin laittaa...
Lähinnä oli polkka, mutta joskus joku kampaaja innoistui leikkaamaan otsiksen tosi pystyyn. Oikeesti silloin ihan itketti, meni melkein "olikse nyt 86 -vuoden" juhannus ku meinas mennä piloille (tais olla se vuosi ku Tsernobili poksahti?).
Värikin ihan sama, takaa ehkä vielä pidempi...
Ei ollut, mutta mun kaverilla oli ja toi on muutenkin ihan Jaanan näköinen. Pakko pistää postia ja linkki tonne! Kiitos tästä, ap.
Mulla oli pitkään permis ja sitten polkka, ja kun menin kampaajalle ja annoin sille vapaat kädet, niin tukka oli just tuollainen. Mä olin jo työelämässä silloin ja työkaverit kilvan kehuivat uutta tyyliäni.
paitsi ei noin pitkä niskasta.
serkkuni oli/on parturi, ja leikkaa edelleen nytkin v. 2009 kaikille mies-ja naisasiakkailleen ton saman mallin, kun on kerran sen oppinut hyvin, niin ei muuta osaa. Muistan,, että ohimoille tehtiin "neuloja" tai "neuleita" (en muista kumpi nimi) eli saksen kärjellä nypittiin noita hiuksia että saatiin ne ohimolta nousemaan pystyyn.
Taisin olla silloin viidennellä ja leikkautin hiukseni tuollaiseksi. Ne oli ihan hirveät! Seuraavalla kampaamoreissulla ne leikattiin jo lyhyeksi.
Kuka muistaa iki-ihanat kreppiraudat joilla kärvennettiin hiuksia.
Mä en tajua miksi aina morkataan jotain aikakautta. Toi oli silloin niin in. Nyky muotia haukutaan ihan samalla lailla 10-20 vuoden päästä.
oli ihan perinteinen harteille ulottuva tukka
muistan kun joskus ala-asteella moderneimmilla oli tuollaiset, sitä sanottiin Diana-kampaukseksi, oisko prinsessa Diana ollut vaikuttajana?
mutta muuten pitkä.
KAMALA 80-luku......
Olin 22-vuotias, vasta valmistunut ekaan ammattiini.
Ihana biisi ja laulettiin silloin paljon.
Oli mulla tuollaiset hiukset vähän aikaisemmin 80-luvulla, tuossa vaiheessa oli
jo kiharoita.