Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienen vauvan äitiä ei näemmä vaivauduta kutsumaan kaikkiin vappubileisiin

Vierailija
25.04.2009 |

Kotona reilun kuukauden ikäinen esikoinen ja vaikuttaa siltä, että vain perheelliset ystävät ovat esittäneet kutsuja vappujuhliin. Lapsettomat näyttävät sulkeneen juhliensa oven pienen vauvan perheeltä. Vaikka ei varmaan mentäiskään kuin korkeintaan pyörähtämään viemään omat simaterveiset isäntäväelle, tuntu vähän oudolta, kun ei edes kutsua esitetä. Viime vuonna juhlat oli meillä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se alkoi heti kun sain tietää että olen raskaana. Mies kutsutaan mutta minua ei. Kuvittelevat etten halua mukaan baariin/keikalle/juhliin koska en voi juoda alkoholia. Antais mun päättää ite. 9kk kotona neljän seinän sisällä ahdistaa jo ihan tarpeeksi varsinkin nyt kun vielä pääsee liikkumaan ilman lapsenvahtia. Olen ottanu ohjakset omiin tassuihin ja pyytänyt kavereita (jotka aina ihmeissään miten JAKSAN lähteä) ja tänään sExhibition messuille miehen kanssa.

Raskaus ei ole sairaus edelleenkään.. Niin kauan kun ei mitään vaaraa lapselle niin miksei?

Vierailija
2/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ette menisikään, kun pyörähtämään, niin mikä on ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä lupa kasvomaalauksen tekemiseen? ei ole tullut mieleenkään lupaa kysyä. pitääkö kysyä myös että saako leikkiä pullonpyöritystä yms?

Vierailija
4/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toisten ei tarvitse tehdä päätöksiä pienten vauvojen vanhempien puolesta. Minä ainakin käväisin juhlissa ihan mielelläni silloinkin kun vauva oli pieni.

Vierailija
5/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kurjaa ettei edes kysytä vaikka syy tosiaan varmasti se etteivät halua että vauvan kanssa tullaan tuomaan edes simaterveisiä. saattaa viedä vähän juhlatunnelmaa lapsiperhe vaikka ystävällinen ele onkin.

Vierailija
6/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuoreen vauvan äiti olisi vastaavasti loukkaantunut myös kutsusta. Ei kunnioiteta vastasynnyttänyttä perhettä ja oletetaan että ne lähtevät riekkumaan muutaman viikkoisen vauvan kanssa.

Vierailija
7/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ne oikein pienille vauvoille ole sopivat? Ehkä siksi.

Vierailija
8/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon lasin shamppaakin.

Vierailija
9/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika hillittyä seurustelua se meidän juhlinta on ollut kyllä aiemminkin, kun porukka alkaa olla jo yli 30 vuotta nuorimmastakin päästä. Eli mitkään remuisat opiskelijoiden haalaribileet ei ole enää kyseessä vaan enemmänkin sellaiset rennot cocktail-kutsut, joissa pukeutuminen on vapaata ja keskitytään lähinnä keskusteluun enemmän kuin juomiseen (tai ainakin laatu on jo vuosia sitten korvannut määrän). Siksi tämä "kutsumattomuus" nyt ihmetyttääkin.

Vierailija
10/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin tähän tuota no joo alkuista viestiä laittaa niin väkisin laittoi edellisen kirjoittamani viestin tähän viestiketjuun. tosi outo palsta nykyään!