Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen nukuttanut 6 tuntia

Vierailija
25.04.2009 |

nyt 1 vuotiasta ja sain vihdoin nukkumaan vaunuihin pihalle niin eikös tuohon pihan eteen tullut kakaroita huutamaan. päivä ollut väsyneen 1 vuotiaan huutoa ihan kokonaan ja nyt herää 5 min nukuttuaan. olen NIIIIIN loppu...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan kerrostalossa Helsingin keskustassa ja muksut tottuivat ääniin ihan pienestä pitäen, joten ei ole ollut tuollaisia ongelmia. Meillä kyllä kävi/käy paljon vieraitakin ja ikinä ei olla "hiljennytty", jos vauva nukkuu. Tiedä sittten mikä hyvä, mutta näin meillä. Ja ihan ovat pärjänneet, nuo "melussa" nukkuneet.

Vierailija
2/6 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse edes vähäksi aikaa pötköllesi, sinulla on ollut rankka päivä! Kyllä lapset aina tottuu normaaleihin elämän ääniin, jotkut nopeammin, jotkut hitaammin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahtaa varmaan syliisi... yritä samalla vaikka lukea kirjaa tai ajatella jotain kivaa.

Vierailija
4/6 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-9kk:n iässä. tyttöä sai vähintään 2 tuntia vaunuissa työntää ympäriinsä ennen kuin nukahti ja sitten kun mentiin kotiin jotta itsekin pääsisin lepäämään, eikö siinä pihalla ollut jotain huutavia pentuja just suoraan meidän oven edessä.

Vierailija
5/6 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan aina vauvan rauhaan omalle parvekkeelle nukkumaan. Koskaan ei tule yksikään pentu viereen kiljumaan ;)

Asumme ylimmässä kerroksessa, aah tätä rauhaa! ja merinäkymiä :)

Vierailija
6/6 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herännytkään mutta ihan just kyllä herää, koko ajan kauhee mekkala, rakit räksyttää, lapset huutaa, joku sirkkelöi, joku tamppaa mattoja, joku rakentaa, joku painepesuroi... ihanaa omakotitaloalueen idylliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän