G: Ärsyttävin naistyyppi
mielestäni on.....huonoitsetuntoinen, kateellinen ja huomionkipeä nainen.
Kommentit (40)
Ehkä vähän miesmäisiakin jollain tapaa.
Useimmiten ovat kovia elvistelemään ja luulevat olevansa joka asiassa oikeassa.
tai ovat kaikesta samaa mieltä.
Ja toisaalta ihmiset, jotka eivät ollenkaan huomaa milloin jotain sanoo huumorilla, vaan ottavat kaiken tosissaan.
Minä kammoksun sovinistinaisia eli sellaisia, joilla on kova tarve väheksyä ja haukkua omaa sukupuoltaan. Nämä naiset ovat usein "hyviä jätkiä" ja tuovat sen esiin. Nämä naiset eivät viihdy "ämmäporukoissa", vihaavat naisvaltaisia työpaikkoja eivätkä tajua, että ovat osa samaa naiskulttuuria ja luovat sitä jatkuvasti.
Naissovinistit saavat minut surulliseksi.
toisten kautta. Oli se sitten mies tai lapset.
Vihaan naisia, jotka ovat vaan miestensä jatke.
ja jos jollekin on käynyt jotain ikävää, niin heille on käynyt aina sata kertaa pahemmin jne.
kenellä on sata rautaa tulessa ja kertovat taukoamatta kuinka KAUHEASTI ois hommia, ei ehdi edes vessaan. Tuntuu että odottavat vain ihannointia tehokkuudesta ja ainoastaan se on heidän mielestään "kunnon" ihmisen toimintaa!
Tai sitten ylipirteät tehopakkaukset ja/tai ne joiden lapset ovat täydellisiä....kun yrittää kertoa jotain omia, niin keskeyttävät: "niin joo mutta MEIDÄN Kalle-Ville onkin sitä ja tätä" . Toisinsanoen pistävät paremmaksi eivätkä ole hiukkaakaan kiinnostuneet muiden jutuista! Ei edes kohteliaisuuttaan.
aaarrg
- sellainen nainen joka on koko ajan äänessä vaikkei ole mitään järkevää sanottavaa.
-"johannatukiainen" tyyppiset -blondit
- naiset jotka arvottavat mm. miehiä, elämää materian, titteleiden kautta.
Täll. tuli mieleen.....
Jotka puhuvat "meistä" vaikka MIES on se, joka käy töissä, maksaa velat jne. Silti rouvat aina huokailevat että "kun MEILLÄ on sitä velkaakin" jne. paskaa.
miehelle kuin miehelle...kaiketi siis huonoitsetuntoinen ressukka jonka kateus estää sen että hänellä olisi yhtään oikeaa ystävää, vaan liuta facebooktuttuja ja lemmikkieläin :)
Tai siis minun tyyppistäni ihmistä. Olen jostain syystä hävennyt tänään erityisen paljon itseäni. Voisinpa olla erilainen.
Olen puhelias ja iloinen ihminen, joka päästää suustaan kaikenlaisia sammakoita, vaikka tarkoitus on hyvä.
nariseva, superutelias, tuppautuva ja juoruileva ex-naapurinrouva, joka halusi ehdottomasti kasvattaa lapsensa kotihoidossa, mutta sitten päivät pääksytysten valitti elämäänsä.
joka lisäksi haukkuu ja juoruaa kaikista selän takana. Ja mies maksaa isot menot tietenkin.
kauniit ja puheliaat naiset jotka tietävät itsekkin olevansa miesten mieleen ja oikeen hakevat huomiota keimailemalla ja olemalla äänessä jne. Saa minussa aikaan kateutta myönnettäkööt se ja siksi tämä ärsyttää.
- sellaiset (yleensä pienten vauvojen) äidit, jotka puhuvat vain omasta lapsestaan todella yksityiskohtaisesti, raportoivat jotain kakka-ja unirytmejä vaikka ketään ei vois vähempää kiinnostaa
- sellaiset täydelliset naiset, jotka tietää neuvon joka asiaan ja pyörittelee silmiään kaikelle mikä ei ole heidän mittapuussaan täydellistä
- ja nuo jonkun edellisen mainitsemat "hyvä jätkä"- naiset, jotka halveksuvat oman sukupuolensa seuraa ja samaistuvat "ukkoporukkaan".
Minä kammoksun sovinistinaisia eli sellaisia, joilla on kova tarve väheksyä ja haukkua omaa sukupuoltaan. Nämä naiset ovat usein "hyviä jätkiä" ja tuovat sen esiin. Nämä naiset eivät viihdy "ämmäporukoissa", vihaavat naisvaltaisia työpaikkoja eivätkä tajua, että ovat osa samaa naiskulttuuria ja luovat sitä jatkuvasti.
Naissovinistit saavat minut surulliseksi.
Yleensä kovaan ääneen vielä kailottavat, että tulevat paremmin miesten kanssa toimeen.
joten miksi ei sanoisi, että meillä on velkaa,...???
suvaitsemattomat, itsekeskeiset ja ylpeät, sekä tyhmät ihmiset ärsyttävät.
Varsinkin yhdistettynä takakireyteen ja huumorintajuttomuuteen. Näitä naisia on valitettavan paljon...