Onko kenelläkään?
Jep nyt haluaisin tietää onko kenelläkkään vastaavaa:) eli Olen Pääsiäisestä asti tuntenut vellovaa oloa(verrattavissa mahatautiin) mutta en silloin oksentanut,maha kipua ja voimakasta närästystä. tuolloin olisi pitänyt kuukautiseni alkaa9.4-11.4,kipuja on ollut.. Nyt tosi niukkaa vuotoa ollut noin kolme päivää ja yhtenä päivänä kävin syömässä hampurilaisen ja hetken päästä oksensin,vatsakin on toiminut ihmeellisesti.monena päivänä on myös ollut kovaa päänsärkyä. Tein testin viime viikolla ja negaa näytti,nyt tarkoitus huomenna tehä aamulla uusi testi...
Eli onko kenelläkään ollut samantapaista,voiko näin alussa olla jo pahoinvointia
plussaa toivoen... :)
Kommentit (3)
No mulla alkoi itsellä pahoinvointi melkein viikko ennen plussatestiä (samoin hyvällä ystävälläni)! Aluks oli mahassa sellanen olo, että menkat ois alkamassa ja sitten alko tulee pahoinvointia varsinkin iltaisin, välillä nukahdinkin siihen et kuvotti törkeesti. Toivoin silloin et merkit ois raskaudesta, mutta en uskaltanut luottaa/toivoa niin paljoa!! Testin tein kun menkat oli ollut vasta 2 päivää myöhässä ja näytti haaleeta plussaa. Tein toisen testin samana päivänä markkinoiden herkimmällä testillä ja selkeä plussa pärähti tikkuun!!!=)
Nyt odotellaan vauvaa kesäkuussa syntyväksi!! <3
Onnea ja tsemppiä, toivottavasti oireesi olisivat raskausoireita!!!!:) Tulehan kertomaan kuinka kävi!!!
Anneh ja pieni 30+6 <3
Tein testin Lauantai aamuna ja negaa näytti...mutta oireilu jatkuu,etenkin aamuisin en voi juoda kuin mehua kun olo on kuin olisi kauhea närästys,etova...ajatuskin ruuasta etoo,esim. tänään päivällä söin pari palaa leipää ja hetkeksi se helpotti oloa...yleensä juon paljon kahvia,mutta en voi juoda sitä enää niin paljon kuin aikaisemmin,tulee huono olo jo kupillisen jälkeen...
Ajattelin käydä terveydenhoitajan juttusilla ja miettiä mitä tämä olisi jos ei raskaus...kaverillani ollut samanlaisia oireita raskauden alussa...
Joskus ollut hormoonien kanssa ongelmia,josko nyt taas...
pitää toivoa parasta.. :8}
eiks kukaan voi mitää kertoo...olis ihan mukavaa tietää...ehkä olen väärässä paikassa sitte kyselemässä :|