Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mielipiteitä??kokemusta??

Vierailija
24.04.2009 |

Eli kuinkas moni on kysynyt lapsensa sukupuolta odotusvaiheessa?Missä vaiheessa olette kysyneet?Olisitteko jälkeenpäin mietittynä jättäneet kysymättä?Miltä tuntui kun saitte tietää sukupuolen?Odotitteko toista sukupuolta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyskipujen jälkeen vauva sylissäni oli niin ihanaa ihmetellä pieniä söpöläisiäni, jotka olivat 1. tyttö, 2. poika, 3. poika ja 4. tyttö.

Aina aavistin sukupuolen oikein ja kerran jopa tiesin, että syntyvällä lapsella on tumma tukka (olin nähnyt unta). Kallistuin aina lopulta tietyn sukupuolen puolelle... Jos kysyt, niin ei jää mahdollisuutta aavisteluun!

Vierailija
2/2 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyimme rakenneultrassa, että jos näkyy niin mielellämme tietäisimme. Sattumien summana (vauva ei ekalla kerralla suostunut liikkumaan ja tokalla kerralla oli harjoittelija mukana) kolme eri ihmistä teki ultran ja kaikki päätyivät samaan sukupuoliarvioon, joten olen uskaltanut luottaa siihen. Yhden ihmisen arvioon en välttämättä olisi niin varmasti luottanut.

Odotimmekin juuri sitä sukupuolta, jota kuulemma on tulossa. Suurin syy haluta tietää sukupuoli on vauvan vaatteiden valmistajat: On todella hankalaa löytää sukupuolineutraaleja vaatteita, kun kaikki on vaaleanpunaista tai -sinistä. Haluan kuitenkin ostaa vauvalle paljon jo valmiiksi. Nyt olen esim. jaksanut hyvin kierrellä kirppareita, mitä ei välttämättä enää vauvan kanssa ainakaan alkuun ehdi/jaksa tehdä. Nimiehdotus on varmuuden vuoksi mietittynä molemmille sukupuolille, mutta olisi se aika shokki, jos sieltä tulla tupsahtaisikin "väärää" sukupuolta. Oma aavistus sukupuolesta oli todella vahva jo rv 12 ultrassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla