Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka pesette hiukset kahden päivän välein...

Vierailija
14.12.2008 |

Miten ihmeessä saatte toisena päivänä pesusta hiukset näyttämään puhtailta?

Kun itse olen yrittänyt pidentää pesuvälejä joka toiseen päivään, niin hiukset eivät näytä seuraavana aamuna puhtailta, vaan rasvoittuneelta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauksien jälkeen...

ennen lapsia pesin 2 kertaa viikossa

Vierailija
2/16 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai peräti kahdesti päivässä. Venytin "väkisin" pesuväliä välillä pitkäksikin, jolloin hiusten rasvoittuminen väheni. Nyt hiukset kestävät riittävän puhtaina pari päivää. Parhaiten ne pysyvät siisteinä silloin, kun ovat kiinni. Auki ollessa niihin tulee koskettua paljon useammin ja likastuvat nopeammin johtuen käsistä niihin siirtyvästä rasvasta ja liasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärränkö oikein, että koskaan pesunkaan jälkeen hiukset eivät enää näytä puhtailta? Huuhteletko kunnolla aineet pois?

Vierailija
4/16 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä hoitoainetta käyttää (lyhyissä hiuksissa se ei ole minkään sortin välttämättömyys) niin sitä pitää käyttää ihan älyttömän vähän ja huuhtoa huolella pois. Hiusten kuivaaminen föönillä nopeuttaa rasvoittumista. Tukka pysyy pitkäänkin ihan siistin näköisenä, kun pesee pelkällä pesuaineella, antaa kuivua itsekseen ja pitää tukkaa kiinni, eikä haro sitä jatkuvasti.

Vierailija
5/16 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esim. kaikki Elvitalit rasvoittaa hiukset heti pesun jälkeen.

Vierailija
6/16 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään muotoilu tuotteita ja olen aina pitänyt vähän pidempiä pesuvälejä. Nyt hoitovapaalla neljäntenäkin päivänä pesemättä on ihan siedettävä jos pitää hiukset kiinni. Mä luulen kanssa että se hius tottuu siihen pidempään väliin.

Vierailija
7/16 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyehköt, joita laitetaan korvan taakse, harotaan silmiltä jne.

Hiuslaadusta on myös kiinni.

t. 3-5 päivän välein pesevä

Vierailija
8/16 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hoitoainetta, mutta vaikka mulla on lapaluihin asti ylettyvät paksut hiukset niin sitä hoitoainetta on vaan maks. kolikon kokonen läntti kämmenellä jonka levitän vaan ja ainoastaan hiuksiin, en lähellekään päänahkaa + hyvä huuhtominen. Muotoilutuotteista en käytä muuta ku hiuslakkaa ku otsis ei oo yhtä pitkä mitä takaa niin roikkuu muuten silmillä.

Ja mäki annan kuivua hiusten vapaina, harjaan vaan kosteena (jota sitäkään ei "oikeesti" sais tehdä, mutta en viitti olla takku tukkana).

Niin ja hiukset on lähes aina kiinni, pieni vauva ku muuten roikkuu koko ajan apinanan tukassa kiinni.

Vierailija
9/16 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sitä nopeammin tukka rasvoittuu ja näyttää epäsiistiltä. Jos nostan hiukset irti päänahasta kunnollisella tukinesteellä ja föönaamalla ja käytän lakkaa, ei tarvitse seuraavana aamuna pestä ollenkaan. Mutta jos en käytä mitään aineita, hiukset valuvat pitkin päätä likaisen näköisinä jo iltapäivällä eikä mitään toiveita, että seuraavana aamuna voisi mennä ihmisten ilmoille tukkaa pesemättä.

Vierailija
10/16 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt tukka, käytän aika paljon muotoilutuotteita

Vierailija
11/16 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen 2-3 kertaa viikossa. Tosin mulla on erittäin kuivat hiukset eivätkä rasvoitu juurikaan ja kun ovat vielä runsaat ja paksut niin eivät roiku päätä myöten kuten ohuet ja vähät hiukset tekevät.

Vierailija
12/16 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viides on mullakin 'kotipäivä' mutta siihen asti tukka näyttää puhtaalta.

Mulla on tosi paksu tukka joka on juuresta pystyssä niin eipä juuri rasvoitu. Hormonaalinen ehkäisy auttaa asiaan myös.

Vierailija
13/16 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla föönaaminen pesun jälkeen auttaa paljon. Ei vain aika riitä joka päivä pestä hiuksia, sillä en koskaan ikinä lähde mihinkään märillä hiuksilla. Aina föönaan hiukset kunnolla.

Vierailija
14/16 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidennät nyt sen välin vaan kahteen päivään, niin jonkin ajan kulutta ei näytä enää rasvoittuneilta...

Vierailija
15/16 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina ihan kivannäköiset. On vahva, paksu, karhea kuontalo

Vierailija
16/16 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytätkö normaalin tai rasvoittuvien hiusten tuotteita? Veikkaan, että varsinkin talvella tarvitsisit kunnolla kosteuttavat aineet.

Itselläni ei voisi ajatellakaan ilman hoitoainetta. Hoitoaine selvittää hiukset, erottelee kiharat ja muutenkin tekee hiuksista käsiteltävämmät.

Toinen veikkaus on se, että et huuhtele hiuksia riittävästi.