Raskaus hormonikierukasta huolimatta..
Täällä on varmaan aikaisemminkin ollut jotain aiheesta, mutta pakko kysyä.
Onko täällä ketään, joka olisi tullut kierukasta huolimatta raskaaksi?
Itselläni on kierukka ollut 8kk ja epäilyksiä itsellä on olisiko raskaus mahdollinen. Voiko kuukautisvuotoa silti olla jos on raskaana(siis kierukan ollessa paikoillaan)?
Olisin kiitollinen vastauksista!
Kommentit (12)
et nyt tuossa tuo oikein selvästi esille, siis pelkäätkö voisitko tulla raskaaksi vai epäiletkö olevasi raskaana?
yhessä vaiheessa, mulla oli kierukka ollu ehkä puolisen vuotta, kun mulla oli mielestäni raskausoireita. mutta mulla olikin vaan jonkun aikaa jotain hormoonien tasaantumista tai jotain, se meni sit ohi ja kierukka rupesi sopimaan.
vaikka oli hormoonikierukka sit ne vasta loppuivat.. ja siin meni aikaa ennen kun kroppa sopeutu siihen mut nyt se on toiminu vuosia LOISTAVASTI.. ekana vuonna voi olla erilaisia oireita!
Mulla liki normi kuukautiset koko 3 v jonka se oli ja sit ne jäi pois + raskausoireet.
On joka aamu tosi huono olo, vatsa tosi turvoksissa, tuntuu että vatsa vaan pömpöttää (toki herkut maistuu, mutta niin ne ovat aina maistuneet) Sit on tosi väsy olo jne.. en vaan yhtään turhaan viitsi ruveta testailemaan jos se on todella epätodennäköistä..siksi kyselin täältä onko jollekkin näin käynyt tai tietääkö jonkun jolle olisi. ap
oliko kierukka silti paikoillaan siellä missä pitääkin? ap
oliko kierukka silti paikoillaan siellä missä pitääkin? ap
En tunne ketään. Ehkä täällä nyt vaan ei ole ketään joka tuntee tapauksia. Menisin itse varmuuden vuoksi tutkittavaksi!!!
kohdunulkoinen raskasu kuparikierukasta. Oireet olivat kylläkin todella voimakkaat. Kun menin lääkäriin, halusi lääkäri heti varmistaa ettei olisi kohdunulkoinen (kuulemma yleisin raskausmuoto) kierukan kanssa. JA niinhän se sitten olikin. Suosittelen käymään ehdottomasti lääkärissä.
Itselläni hormonikierukka ja olen välillä epäilly olevani raskaana, mutta ollu luulosairautta. Ilman ehkäisyä tulen heti raskaaksi.
Ehkä täytyy käydä ostamassa testi.. mietin vaan että erittyyköhän raskaushormonia samalla tavalla jos on kierukka? Siis tämä vatsanturvotus on kyllä järkyttävää, mutta kaipa voi kuulua kierukan sivuvaikutuksiinkin.. ap
Minulla on kaksi tuttua, toinen on tätini ja toinen hyvä ystäväni jotka tulivat raskaaksi hormonikierukasta huolimatta! Tätini oli jo yli 40-vuotias vieläpä :)
Miksi epäilet?