G: Mihin ihastuit/rakastuit miehessäsi?
Tällainen gallup tuli mieleeni lueskellessani noita "pitäisikö erota"-ketjuja. Minkälainen on ollut suhteen alku niillä, jotka nyt pohtivat eroa? Oliko ilmassa jo tuolloin "varoitusmerkkejä" tulevasta, vai iskikö eroajatukset ihan yllättäen?
1. Mihin ominaisuuteen ihastuit miehessäsi?
2. Kuinka pitkään olette olleet yhdessä/naimisissa?
3. Oletko koskaan pohtinut eroa? Miksi?
4. Jos olet edelleen onnellinen suhteessasi, mikä on salaisuutenne?
5. Jos nyt pohdit eroa, milloin ja miksi ensimmäiset eroajatukset tulivat mieleesi?
Ja rohkaisuksi vastaan ensin itse:
1. Älykkyyteen ja fyysiseen salskeuteen
2. Naimisissa 6 vuotta, yhteensä 8 vuotta
3. Ihan seurustelun alkuaikoina, koska koin että mies ei huomioi minua tarpeeksi, naimisissa ollessa en kertaakaan.
4. Mahtava keskusteluyhteys. Kaikesta keskustellaan ja kaikki riidat sovitaan heti.
5. En pohdi eroa tällä hetkellä
Kommentit (2)
Tällainen gallup tuli mieleeni lueskellessani noita "pitäisikö erota"-ketjuja. Minkälainen on ollut suhteen alku niillä, jotka nyt pohtivat eroa? Oliko ilmassa jo tuolloin "varoitusmerkkejä" tulevasta, vai iskikö eroajatukset ihan yllättäen?
1. Mihin ominaisuuteen ihastuit miehessäsi? -Silmät,hymy ja huumori
2. Kuinka pitkään olette olleet yhdessä/naimisissa? -17v yhdessä josta 13 naimisissa.
3. Oletko koskaan pohtinut eroa? Miksi? -Olen pohtinut. Tuntui että riideltiin vain koko ajan. Valehdeltiin toisillemme liikaa.
4. Jos olet edelleen onnellinen suhteessasi, mikä on salaisuutenne? -Rehellisyys ja luottamus. Ja se että puhutaan asiat halki oli ne kuinka vaikeita tahansa. Ei paineta vain villasella.
5. Jos nyt pohdit eroa, milloin ja miksi ensimmäiset eroajatukset tulivat mieleesi? -En pohdi enää eroa. :)
up!