Maajussille morsian keskustelut tähän
Kommentit (902)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:46"]Se änkyttää.
[/quote]
Entä sitten? Pelkäätkö erilaisuutta? Miksi?
Helene, Jaana, Antti ja Joosua ovat mun suosikkejani. Kilttejä ja herttaisia ihmisiä, joille toivon hyvää ja onnea valinnoissa. :)
Heidi joutuu velvollisuudesta käymään vielä kahden kanssa treffeillä vaikka haluaisi vain olla Antin kanssa :) Olikin vähän ankea ja teennäinen tunnelma noilla toisilla treffeillä, vaikka sekin tyyppi on mukava ja kivannäköinen.
Päivi taisi olla Mikon ikäluokkaa? Vai oliko peräti hieman vanhempi, en ole ihan varma. Mun mielestä Joosua on tosi symppis, aina tulee hymy huulille kun ilmestyy ruutuun :) jos en olisi varattu niin tutustuisin ilomielin vähän lähemmin :D samoin Heidin Mikko on tosi mukavan oloinen.
Hupsista, siis Heidin Anttia tarkoitin (286).
Päivi on todella upea rotunainen! Mallikoulu-ohjelmaan sopisi paremmin kuin tuolle ylipainoiselle maajussille leikkikaluksi ja poisheitettäväksi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:14"]
Minkäs ikäisiä Mikko ja Jaana olivatkaan? Haaveilevatko molemmat lapsista?
[/quote]
Olikohan Päivi reippaasti Jaanaa vanhempi, jos miettii Mikon perheenperustamistoiveita. Päivin kanssa voisi tulla kiire ellei se ole sitten nuorempi kuin miltä näyttää.
[/quote]
Hiustyylin muutos eli pidemmät hiukset sopisi Päivin kasvoille paremmin. Olisi näyttävä nainen pienellä lisästailauksella ja varmaan näyttäisi ikäiseltään (=nuoremmalta).
Joo, Päivikö on se pitkä vaalea nainen? Erikoiset, iloa säkenöivät silmät :) Ihmettelen, että on sinkku. Ottajia varmaan olisi, mutta ehkä on kranttu.
Sen lihavan maajussin ja lihavan morsianehdokkaan katselemisesta tuli mieleen vaarini sanonta: "Vierestä ei ylety, päällä ei pysy ja alle ei uskalla mennä".
Höh. Joku kysyi että miksi Päivi puhuu niin oudosti. Siihen kommentoi että hän änkyttää. Ja sillehän ei mitään voi, selvästi hän on asian kanssa sinut, hienoa. En ole arvostellut ketään. Kummaa porukkaa täällä kun käännetään asiat aina nurinperin ja ajatellaan pahaa!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:27"]Joo, Päivikö on se pitkä vaalea nainen? Erikoiset, iloa säkenöivät silmät :) Ihmettelen, että on sinkku. Ottajia varmaan olisi, mutta ehkä on kranttu.
[/quote]
Naulan kantaan sanottu. Päivillä on erikoiset, iloa säkenöivät silmät! Ihana hymy.
Miks näistä maajusseista osa vei ekana suosikkinsa treffeille? Eiks olisi parempi viimeisenä, myös ehdokkaiden kannalta?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:44"]Päivi ja Joosua yhteen!
[/quote]
Päivi ja Joosua yhteen!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:53"]
Ei anneta ketjun laskeutua.
[/quote]
joo ei
Alan epäillä, että Päivi itse täällä kehuu nyt itseään. Kauheaa ylistystä... ei tuo minusta mitenkään erikoisen näyttävä ole. Malliksi,joopa joo. miksi joosuaa edes kiinnostaisi... vähän vanhapiikamainen tuo päivi, ei pahalla.
Ei uskoisi, että Jaana on vasta 25! Näyttää 10v vanhemmalta ja muutenkin kovin kypsän oloinen. Miellyttävä ihminen kyllä.
Olen aivan samaa mieltä, fiksuja ja hyvännäköisiä!