Maajussille morsian keskustelut tähän
Kommentit (902)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:05"]Maajussi-ohjelmassa on juuri parasta että se on tehty halvalla. Aitoja tunteita aidoissa paikoissa, en minä halua mitään Alppimatkoja tai Karibianmatkaa siihen sekoittamaan pakkaa. Näitä ohjelmia on ihan riittävästi. Ja kesällä ei voi kuvata, liian kiireistä aikaa maalla. [/quote] Ei ne Ruotsin jussitkaan missään Karibialla käy, mutta lomakohteet on valittu pareille sopiviksi, Ahvenanmaakin on ollut. Halvalla voi tehdä hyvää, mutta telkkarissa se on usein piinallisen tylsää katsottavaa, puhuvia päitä samassa ympäristössä, harmaata kuramaisemaa. Osallistujista saa enemmän irti, kun puitteet on romanttiset. Ei esim. latoromantiikka ja kesäiset maalaismaisemat kauheasti maksa.
[/quote]
Tämä on täyttä totta ja se, ettei maajusseilla olisi kesällä aikaa, on täyttä puppua. Kuvauksiinhan tarvitaan vain viikko ja se kyllä järjestyy kesälläkin ja onhan niitä kesämaisemia niin paljon mukavampi katsella kuin jotain kuraista peltoa, onnistuuhan tämä Ruotsissakin joka vuosi.
Tämä Tampereen seudulta päin oleva Juhani oli löytänyt todella kauniin ja fiksun oloisen naisen. Onnea heille!
Joosua! Joosua! Joosua! Joo mä haluun niin Sua!
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:29"]
Kuitenkin anniskeluravintoloissa Antin näköiset kaverit eivät kelpaa kenellekään naiselle.
[/quote]
Käsittämätön väite, joka ei pidä paikkaansa. Kyllä on Antilla sen verran pilkettäkin silmäkulmassa, että ihan takuulla kelpaa. Minä olen ainakin aina tykännyt tuon tyyppisistä miehistä. Ei se ole se pelkkä ulkonäkö joka anniskeluravintoloissakin vaikuttaa, vaan myös juuri esim. asenne, pilke ja jutustelutaidot. Saa olla vaikka Elviksen näköinen, mutta jos istuu mykkänä pölkkynä, niin vaikeapa siitä on mitään kehitellä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:49"]Mä olen lähihoitaja ja mun palkka vuorolisien kanssa vaihtelee 3000 eurosta 3400 euroon
[/quote
Kovasti vaihtelee palkat hoitoalallakin.
Laboratoriohoitajana keskussairaalassa yli 20v ja vastuuhoitajan lisineen palkka nyt huipussaan eli 2600e/ kk.
Vuorotöissä palkkani oli n.300e/ kk enemmän.
En oo kyllä tavannut yhtään pienisuista, joka osaisi hyvin suudella. :( Usein suutelumatchi korreloinut myös sänkytaitojen kanssa. Tämä vain oman empiirisen tutkimukseni tulos, ehkä poikkeus vahvistaa säännön.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:26"]
Mikko on mun mielestä ihan zombin näköinen. Iiiiiiik!
[/quote]
Lauran Mikko kyllä! Pelottais pimeällä, hui.
Ootteko muuten löytäneet sosialisesta-mediasta noita ehdokkaita? Facebook,instagram ??
Tässä Tommin Hanna:
http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/hymytytto-2012/7b-hanna-raiskio-19-v-jokioinen
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 02:48"]En oo kyllä tavannut yhtään pienisuista, joka osaisi hyvin suudella. :( Usein suutelumatchi korreloinut myös sänkytaitojen kanssa. Tämä vain oman empiirisen tutkimukseni tulos, ehkä poikkeus vahvistaa säännön.
[/quote] Totta !. Olisin voinut itse kirjoittaa tämän. Terveiset siis kirjoittajalle. Kiva kun löysin yhden samiksen täältä. Hyvää kevättä ja kesää sinulle. T. Samiksesi.
Laura varmaan valitsee Joosuan. Sehän sanoi jotain että "olisihan se aika ihanaa, jos Joosua tykkäisi minusta" siinä missä näytettiin seuraavan jakson tapahtumia.
Veikkaan että Tommi on se jolla on vaikea valinta. Annikan kanssa ei menekään niin hyvin kuin oli aluksi luullut, ja päätyy valitsemaan Helenen? Luulen että se joka lähtee on Heidi.
En ole katsonut nettijusseja, onko muut?
Eiköhän ovi käy Mikon tilalla, kun kertoi viime jaksossa morsianehdokkaalle ettei tule valitsemaan tätä.
Näin Tommin (olen varma, että se oli hän, koska eräs seurueestamme tiesi hänet) paikallisessa baarissa pussailemassa vaaleaverikköä. Ei ollut minusta tuo Heidi, ja joku sanoikin tuolla aiemmin Heidin seurustelevan tahollaan.
Mitä sviidua, 2000-luvulla vielä pitää hyväksyttää sulhasehdokkaat suvun miehellä(papalla)!!!!!
Se papan tekemä katselmus ihan parasta. Laura oli ihana selittäessään kuinka Joosualta puiden karsiminen kävi; däng, däng, däng. Fum, fum, fum. Trr, trr, trr.
Mikko ja Jaana ovat eronneet. Iltalehdessä luki, että Jaana on muuttanut pois. Voi että :(
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:14"]
Mikko ja Jaana ovat eronneet. Iltalehdessä luki, että Jaana on muuttanut pois. Voi että :(
[/quote]
Oli niin arvattavissa. Jaanahan itse hehkutti, että ei ole tunteita Mikkoa kohtaan. :)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:14"]
[/quote]
Mikko-poika on vapaana. Iske kiinni.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:33"]
Sieltä tuli Tommin ehkä ensimmäinen viisas lause. "Miksi pitäisi tyytyä vähempään". Juuri näin, ei pidä. Peukku siitä.
[/quote]
Vähän kyllä nauratti se, että Tommin mielestä Hanna oli kiinnostuneempi. Hannalla ei ollut Tommin soittaessa kuitenkaan koskaan aikaa puhua puhelimessa, kun piti mennä milloin minnekin. :D
[/quote]
Tommi ei kehdannut sanoa, että Hanna antoi pakit...?