Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lajitteleeko joku muu lapsen vaatteet yhteensopivuuden mukaan?

Vierailija
22.04.2009 |

Meillä on yhteensopivat "vaatesetit" (housut+body, mekko+body jne) erikseen hyllyssä, mistä voi sitten aamulla kiireessä napata kasan ja pukea lapsen päälle. Näin ei tule "virhearviointeja" eikä tee kesken päivän mieli vaihtaa lapselle vaatteet.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvittaa moinen turhamaisuus. Mutta huvinsa kullakin. ;)

Vierailija
2/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa kriteeri on puhtaus ja ehjät polvet. Värit ei merkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiita settejä jolloin voi keksiä aina uusiakin yhdistelmiä. on kyllä kivaa puuhaa. olen tosi innostunut lastenvaatteista.

Vierailija
4/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiita settejä jolloin voi keksiä aina uusiakin yhdistelmiä. on kyllä kivaa puuhaa. olen tosi innostunut lastenvaatteista.

Mäki oikein odotan aina, et vaatteet tulee pesusta ja silitän ne, ja sit pääsen tekemään näitä "settejä" :)

En olis ennen vauvan syntymään TODELLAKAAN uskonut itsestäni löytyvän tämmöistä piirrettä. Luulin, että minulle kelpaa kaikki mahdolliset "rönttävaatteet" kotivaatteeksi. Mutta eipä ei...

Mutta ei kai tässäkään harrastuksessa mitään pahaa ole?

Vierailija
5/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en silti voi pukea lasta miten sattuu, täytyy niiden vaatteiden sopia yhteen. Vaikka kukaan tuttava mua tuskin turhamaiseksi luonnehtisi...

Vierailija
6/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin varmaan tekisin jos ois varaa ostaa paljon ihania vaatteita. siis tykkäisin tehä. ja minä taas ajattelin että mulle ei varmaan kelpaa rönttävaatteet kotivaatteiksi vaan pitäs aina olla hyvät niin meniki toisinpäin. kotona käytetään huonompia ja sit on ne muutamat hyvät mitä käytetään ku ollaan ihmisten ilmoilla :)

Vierailija
7/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei suinkaan tarkoita samaa kuin "turha" eikä edes mitään kovin sinnepäinkään.

Vierailija
8/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä on turhamaista. mun mielestä turhamaista on uskonnot, kalevalan lukeminen jne. sen sijaan vaatteiden teko seteiksi ei ole turhamaista ja olen siitä jopa hyvän ammatin itselleni saanut.

Vierailija
9/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meidän vauvalle vielä niin paljon vaatteita kertynyt, että niitä pitäisi jotenkin järjestellä.. Viikkaan ne kaappiin miten sattuu ja aina löytyy nopeasti kivat asut.

Vierailija
10/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varsinkin tytöllämme on paljon ihania vaatteita joista tiedän tarkalleen, mitkä on tarkoitettu minkäkin kanssa yhteen, eli setit on mun mielessäni just tunika+legginssit, mekko+sukkikset, body+housut tyylisinä setteinä.

Vierailija
11/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee settejä valmiiksi, mutta yritän yhdistellä vaatteita toisiinsa sopiviksi ja käyttötilanne huomoiden. En ole lastenvaatefriikki ja vaatekaapissa on monta häpepilkkua. Silti tykkään, että lapsi puetaan ns. kivasti niillä eväillä mitä vaatekaapissa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan