Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtoikohan kaverini olla oikeasti sairas...?

Vierailija
21.04.2009 |

En ole nähnyt häntä kohta vuoteen, kaikki tapaamisehdotukseni ovat kaatuneet hänen kiireisiin ym. Nyt sitten viime viikolla pyysin häntä taas kylään, kun hän oli lomalla, että olisi tullut tänään käymään. Ja hän lupasi tulla.

No, aamulla heti tuli viesti että hän on flunssassa ja korkeassa kuumeessa ym ja perui tulonsa. Näinköhän?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean innokaalta vaikuta sua tapaamaan. Luulis että vuoden aikana joku rako olisi löytynyt. Onhan se ikävää, mutta itse antaisin jo olla. Ehkä se alunperin ajatteli tullakin, mutta viime hetkellä muutti mielensä.

Vierailija
2/6 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää ehdottelisi mitään tapaamisia.

Ei vaikuta kovin innostuneelta ystävyyttänne kohtaan, joten turhaan vaivaat päätäsi. Ottakoon itse yhteyttä jos kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän että hänellä on oikeasti kiire, on ihminen jolla on aina miljoona rautaa tulessa. Ja tiedän että hän haluaisi tavata minua useammin, niinkuin minäkin häntä aina ei minullekaan sovi tavata häntä silloin kuin hänelle sopisi.

Vierailija
4/6 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteissä siis. Tai lähettää esim ystävänpäiväkortin mihin on laittanut nimeni eteen "ystäväni" tmv.

ap

Vierailija
5/6 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeasti sairastunut kun pääsi lomalle (näinhän monille käy) ja voi olla että oikeasti pitää sua ystävänään. Tai sitten ei. Voi olla ihan kummin vaan, sun viestin perusteella ei kyllä mitään voi päätellä.

Vierailija
6/6 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla miten päin tahansa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi