G:asteikolla 1-10,kuinka paljon rakastat miestäsi?
Kommentit (25)
yhdessä 15 v., naimisissa kohta 13.
yhdessä kohta 9 vuotta, naimisissa 5v
Rakkaus ei tällä hetkellä oikein kukoista 7
Valju arvio väljähtäneestä liitosta. Vuosia aviossa takana 13. Hoitakaa ajoissa parisuhdettanne.
...niin on täydellinen minulle. Loistava mies, hyvä isä. Reilu 5 vuotta yhdessä, joista yli 4 naimisissa.
Itseäni rakastan 9 ja lapsiani 10
Yhdessä 9kk
yhdyn edelliseen vastaajaan siinä, ettei mun mielestä ihan täydellistä voi ollakaan. On hyvä mies, hyvä isä, mutta pitkät työpäivät vie niin paljon perheeltä pois että ollaan väkisinkin vähän "etäännytty" toisistamme... ainakin arkikeskustelun tasolla.
Mutta rakkautta silti riittää, voin olla aina varma että häneen voi luottaa, tapahtui mitä tahansa!
Yhdessä ollaan oltu 10v, naimisissa pian 4v.
yhdessä oltu 3,5v, naimisissa 2,5v. Mieheni on erittäin temperamenttinen ja yhdessäolo välillä hermoja raastavaa, mutta silti hän on maailman ihanin mies.
Mut tosi on että vaikka toinen raivostuttaa niin eihän se rakkautta vie pois. Kaikki koettu yhdessä ja elämä jaetaan yhdessä. Se on mun paras kaveri, ystävä, lasteni isä, rakastaja. Ja se raivonpuuskieni vastaan-ottaja. Ja silti se aina antaa mulle anteeksi. Ei kai sellasta voi olla rakastamattakaan ;)
tunnettu 10 v. ja asuttu melkein yhtä kauan yhdessä, naimisissa ei olla.
Arki ja kotityöt sujuu hyvin, raha-asioistakaan ei riidellä mutta rakkautta, hellyyttä ja lämpöä ei ole suhteessamme ollut vuosiin...surullista mutta totta ja nyt tuntuu et omatkin tunteet on täysin kuihtumassa.
vaikkei siltä todellakaan aika näytä tai etenkään kuulosta :) Viitisen vuotta yhdessä.
yhdessä oltu 2v.. naimisissa 1v.. rakastan todella paljon.. <3
yhteisiä vuosia takana vasta 4. Mä en uskalla rakastaa kympillä ettei satu.
Just nyt tällä hetkellä se olis nolla, toisina päivinä voi olla vaikka 100.
Yhteiselo ei aina ole /ole ollut helppoa, mutta rakkaus ei ole hävinnyt, päinvastoin! Tunnettu 13v, joista naimisissa10v.