Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet kiihottuvat rinnoistasi sinä jolla on d-kuppi? Kuvaile

Vierailija
21.04.2009 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän ne jo baarissa puhuu niille..

ja sängyssä yleensä ne saa hellää huomiota, kiihkeää kieltä ja imutusta..

usein halutaan naida niiden väliinkin..

Vierailija
2/10 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein halutaan naida niiden väliinkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, ja samalla hivelen palleja ja välillä nuolaisen päätä kielellä taikka huulilla "näykkäisen"

Vierailija
4/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaisuuden puristella puseron ja liivien läpi sellaisia isoja D-kupin tissejä. Kyllä tuntuivat herkullisilta. Sitten onnistuin pääsemään puseron sisään ja käsi sinne liivien ja tisun väliin, ja vieläkin tuntuivat kiihottavan hyviltä. Sitten huomasin, että rintsikat olivat sellaiset edestä avattavaa mallia, joten ei muuta kuin nepparit auki ja tissit esiin,,,,,muta miten kävikään ??? ne valahtivat polviin. Mutta ei se mitään, kokoa riitti ja ihan mukava niitä riippareitakin oli leivoskella ja litistellä. Ikävä kyllä, oltiin istuma.asennossa, joten sillä kertaa tisujen väliin naimisen kokemus jäi kokematta,,,,mutta me tavataan uudelleen. Huolimatta riipuksissa oloaan, tykkään enemmän niistä kuin pelkista A-kupin nänneistä.

Vierailija
5/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä saan kauniilla 75DD rinnoilla aikaan on aika uskomatonta. Intiimissä kanssakäymisessä rintani saavat miehet hulluiksi. Ihan arkisissa olosuhteissa, esim. uimahallissa on kiva huomata, kun porukka sekoaa rintojeni takia.

Olen luonnonoikku kiinteden rintojeni kanssa, vaikka otan liivit pois niin rinnat eivät roiku :)

No on mulla todella klassisen kauniit kasvotkin jotka kiinnittää ihmisten huomion :)

Vierailija
6/10 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä saan kauniilla 75DD rinnoilla aikaan on aika uskomatonta. Intiimissä kanssakäymisessä rintani saavat miehet hulluiksi. Ihan arkisissa olosuhteissa, esim. uimahallissa on kiva huomata, kun porukka sekoaa rintojeni takia.

Olen luonnonoikku kiinteden rintojeni kanssa, vaikka otan liivit pois niin rinnat eivät roiku :)

No on mulla todella klassisen kauniit kasvotkin jotka kiinnittää ihmisten huomion :)

Vierailija
7/10 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot rinnat ja olen niistä aina kärsinyt. Kuppikoko D tai DD riippuen liiveistä ja siitä miten paljon muutoin on painoa sillä hetkellä. Ikää on pari vuotta yli neljänkymmenen ja onhan se nyt niin että ei ne rinnat enää kauhean kiinteät ole varsinkaan kun on kolme lasta imettänyt. Kun liivit ottaa pois niin kyllä ne vähän valahtaa (ei nyt kuitenkaan polviin :D))

Edellinen mieheni ei ollut rinnoistani kovinkaan kiinnostunut, hyväili toki mutta ei saanut minua tekemisillään mitenkään kauheasti mukaan. Eron jälkeen ollut pari muutaman kuukauden suhdetta ja ovat tykänneet rinnoista mutta myös muusta kropasta.

Mutta tämä nykyinen mies... voi hän kyllä tykkää :) Puristelee ja pussaa kaikissa mahdollisissa tilanteissa :) Tiskaamassakin voi olla niin toinen tulee takaapäin ja ottaa rinnat käsiinsä. Sänkykammarin puolella imeskelee ja nuolee ja hellii. Nai tissien väliin... Tykkään kiusatakin, käytän avonaisia puseroita ja hyvin istuvia liivejä..

Ihanaa :) Mulla on sellainen olo että olen lopultakin haluttu. Tästä ukosta ei parane päästää irti..

Vierailija
8/10 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painottomassa tilassa tai trampoliinilla DD-kuppisi saattavat näyttää kiinteiltä sekunnin murto-osan.

Se mitä saan kauniilla 75DD rinnoilla aikaan on aika uskomatonta.Olen luonnonoikku kiinteden rintojeni kanssa, vaikka otan liivit pois niin rinnat eivät roiku :)

Vierailija
9/10 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat parasta, mitä naisessa voi olla. Asento vaan pitää olla silleen, että nainen on kontallaan ja tissit saavat vapaasti roikkua alaspäin. Niissä sitten riittää näpertelyä, ei yhdelle, vaan peräti molemmille käsille. Niitä kun siinä vatkaa, leipoo, puristelee, litistelee, niin ei tule aika pitkäksi, ei. Ja sitten kun vielä itse kömpii selällään sinne naisen alle, niin on niissä utareissa imemistä. Isot tissit on ihanii......näin sanoo tissifani.

Vierailija
10/10 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31

Sitten onnistuin pääsemään puseron sisään ja käsi sinne liivien ja tisun väliin, ja vieläkin tuntuivat kiihottavan hyviltä. Sitten huomasin, että rintsikat olivat sellaiset edestä avattavaa mallia, joten ei muuta kuin nepparit auki ja tissit esiin,,,,,muta miten kävikään ??? ne valahtivat polviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi