Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmaljunga duo edget vai Oran jovit tai saaga... Kokemuksia...

20.04.2009 |

Minulla on nyt vaikea paikka.... Olen kysellyt vaunujen hintoja. Nyt kävin kysymässä Emmaljunga duo edgen hintaa, niin saisin 650€ uudet. Kuosi oli joku black, eli ei varmaan tämän vuoden mallia. Mutta onhan emmaljungat jämäkät. Sitten oran saagat olisi 550€ ja jovithan olisi perusedulliset. Nyt kun ajattelen niin olisi ne emmljungat ihanat, mutta ora olisi halvempi. Onko kokemuksia ominaisuuksista.... yms,....?? Rattaina........

Saa kehua ja haukkua.... =)

Liisa06 rv 22+1

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tarvii paremmat valita niin ehdottomasti Emmaljungat! Ne on niin näppäriksi suunniteltu ettei Ora pärjää millään vertailussa. Oran vaunuissa muistan olleeni moneen asiaan pettynyt :( Siksi ne lähtivätkin esikoisen jälkeen kiertoon. Emmaljungassa oli mukana hyönteisverkko integroituna vetokejun sisään vaununkuomuun, mikä oli tosi jees :) Samoin vierailulla sai kopasta kehdon vaikka mummulan reissulle irrottamalla sen vaunuosasta... meillä muistaakseni sport edge malli. Työntöaisa kääntyy vauhdissa mikä oli hyvä, lapsen ollessa isompi. Ostimme ne 3v sitten enkä niitä vaihda, jos tämän odottamamme saamme pitää :)

Mielestäni Emmaljungat menivät vielä pienempään kuin Orat.

Josko tästä apua.

Mammariini

Vierailija
2/10 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on emmaljungat enkä ikinä, ikinä antais niitä pois. Muista vaunuista minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta kun olen kysellyt kavereiltani heidän vaunuistaan niin olen tullut siihen tulokseen, että emmaljungat on parhaat. Makuuosa on iso ja siihen mahtuu isompikin vauva talvella. Sitten se on vielä todella lämminkin. Meillä ei ole koskaan vauvaa kääritty mihinkään ylimääräisiin viltteihin talvella, mutta kaverini ovat kun vaunut eivät ole tarpeeksi lämpimät. Ja sitten se heittoaisa. Ihan ehdoton. Ei tarvi kääntää istuisosaa sen mukaan mistä aurinko paistaa kun on kävelyllä. Heittää vain aisan toiselle puolelle ja avot aurinko ei paista lasta silmiin. '

Ainoa asia mitä haukun omissa rattaisani on käsijarru. Ihan käsittämättömän huono keksintö.

Meillä vaunut ovat jo kolmannella lapsella käytössä eikä loppua niiden käytölle näy ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oran saagat odottavat käyttäjäänsä....Elikkä tulevalle vauvalle on ostettu oran saaga vaunut. Itse tykkäsin jostain syystä kovasti niistä ja kirjottelun perusteella vaikuttivat hyviltä vaihtoehdoilta. Kannatin suomalaisuutta ja suomalaisia kankaita...! Kovasti en voi vielä kehua niitä, kun en tosissaan ole vielä käytännössä päässyt niitä testailemaan...!!

Onnea vaunuvalintaan:)

Vierailija
4/10 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Emmaljungan duo edget sport rungolla ja tyytyväisiä ollaan oltu. Mun kaverilla on Ora Jovit ja pari kertaa oon niitä kokeillu työntää. Ensinnäkin nuo Orat on tosi heilakat. Niissä on huomattavasti löysempi jousitus kuin emmaljungissa niin tuntuu että ne heiluu ihan hervottomina ainakin epätasaisella alustalla. Orassa myös se kova koppa laitetaan ratasosan päälle ja se on tosi ahdas, kun vertaa emmaljungan kovaan koppaan. Meillä myös ahkerassa käytössä ollut tuo heittoaisa, mitä ei ainakaan Jovissa ole. Ja tosiaan nuo orat vie isomman tilan esim. auton peräkontissa. Eli oman kokemuksen mukaan sanoisin että ehdottomasti Emmaljunga. Meilläkin värinä black, ja siinä ei pahemmin lika näy. Tuo mustahan on vakioväri eli se pysyy mallistossa vuodesta toiseen.

Vierailija
5/10 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan päätetty hankkia emmaljungan duo edget sport rungolla ja hintaa noilla on yli 800e täällä p-pohjanmaalla päin. Paljonko sanle oot maksanu vaunuistas?

ei sillä, anoppi on luvannu maksaa mutta voishan sitä anopinkin kukkaroa säästää..

Vierailija
6/10 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kävi hakemassa just viime viikolla ruotsista haaparannasta emmaljungan vaunut ja maksovat siellä 200 euroa vähemmän. Suomesta 850 euroa ja Ruotsista 650 euroa. Eli jos sulla ei oo pitkä matka Haaparantaa niin sinne vaan.

Vierailija
7/10 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kävi viime viikolla hakemassa emmaljungan vaunut haaparannasta ja maksovat siellä 200 euroa vähemmän. Suomessa ne ois maksanu 850 euroa ja Haaparannassa 650 euroa. Kruunu on nyt halpaa. Eli jos sulla ei oo pitkä matka sinne niin ei muuta kun hakemaan sieltä.

Vierailija
8/10 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä savossa Siilinjärvellä on sellainen huonekalu liike kuin koti-siili, joka on valtuutettu emmaljungan jälleenmyyjä. Ja siellä on kyllä aina ollut kohtuulliset hinnat.

Kyllä jotenkin mieli taipuu noihin emmaljungiin... Kertokaa lisää kokemuksia......=)

Vierailija
9/10 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostetiin vaunumme Ruotsin puolelta Haaparannasta pari vuotta sitten kesällä ja hintaa jäi 530e. Kaverimme ostivat nyt sieltä Emmaljungan duo mondialit ja hintaa oli jäänyt vähän reilu 600e. Nyt on kruunun kurssi sen verran heikko että jos vaan mahkuja päästä Ruotsiin niin sieltä kannattaa ostaa. Nythän saattas kyllä olla lastentarvike liikkeissäkin viime vuotisten värien poisto joten niitä saattas saada edullisemmin.

Vierailija
10/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä......=)