Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iittalan laseista ja tarroista.. Kuuluuko ne tarrat irroittaa?

Vierailija
20.04.2009 |

mutta toistaiseksi olen antanut lähteä itsestään pesussa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä otan pois. Ne on rumia.

Vierailija
22/28 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne tarrat on ihan ku jollain superliimalla kiinni että tuntuu et kun ne ottaa pois niin liima jää siihen eikä meinaa lähtee millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kunnon av-mamma jättää ne paikalleen jotta naapurit näkee että on ykköslaatuinen lasi, eikä joku alennuksesta ostettu kakkosluokan virheellinen kuppi :D

Vierailija
24/28 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään niin erityisen hienoa, että sitä pitäisi oikein hehkuttaa. Meillä ovat aina olleet niitä peruslaseja, Aalto-lasit enemmän huonoja kuin hyviä. Tarrat otan pois aina kun jaksan.

Muuten noista vaatteista, sitähän väitetään, että jotkut suomalaiset miehet eivät osaa ottaa pois puvun hihasta sitä suunnittelijan nimeä, vaan luulevat, että sen kuuluukin siinä näkyä. Kun on kerran kankainen lappu, joka pitää ihan ratkoa irti.

Vierailija
25/28 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhuttiin niistä tarroista, jotka on lasin kyljessä vinksin vonksin ja pesun (pesujen) jälkeen repsottaa sieltä täältä. Rumia on. :)

Vierailija
26/28 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät, annan olla.

Vierailija
27/28 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kuitenkin ovat tarkoitettu ennemminkin olemaan lasissa (lähtee kun lähtee) kuin irroitettaviksi, sillä ovat melkoisen tiukassa ja tulevaisuudessa tulevat kuumella olemaan vielä tukemmassa. Suunnittelevat myös ihan pysyvää i logoa. Joissakin astioissa on sellainen jo pohjassa.

Vierailija
28/28 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen lasit aina astianpesukoneessa ja jossain vaiheessa ne irtoaa itsekseen. Mulla on itselleni ihan sama onko jollakin ne tarrat laseissa vai ei. Kyllä mä Iittalan tunnistan ilman tarrojakin.

sama täällä. Mulla menee laseja muutenkin rikki, en ota yhtään ylimääräistä vaarajuttua tahalleen. Eli kun näyttää että lähtee merkki irti, voin vähän avittaa, mutta en ala irrottamalla irrottaa.

Kyllä Iittalan tuotanto on niin suppeeta, ne jotka haluavat tietää onko tuote iittalan, tietävät sen, se takia ei tarvi merkkien kanssa leikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi