Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IVf toukokuussa- punktio vko 20: olisko sekunda-seuraa matkalle?

19.04.2009 |

Hei Mami-sekundat!

Olen kolmatta kertaa aloittamassa IVF:n. Meillä on 2006 syntynyt tuoresiirrosta tyttö, sittemmin paljon PAS:ja tuloksetta.

Viimeinen hoito alkaa, nyt on jarrut päällä ja mieli vähintään sekava, pelokas...

Toisaalta en tiedä kestänkö tätä enää- lapsettomuushoitoja on jatkunut jo vuodesta 2003, toisaalta lapsen eteen kestän mitä vaan, "vaikka suhuni pakkasella rautaa"-

tiedättehän.

Siitä vain en ole varma, kestänkö vielä pettymyksiä, naisellisuus on niin riekaleinen että hirvittää.

Olisko muita? Menen tuonne yleiselle lapsettomuuspuolelle hengailemaan jollei ole ketään mutta todellinen kohtalotoveri olis nyt poikaa!

terv Ellu

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on "oireita"- siis miten hyvin sulla pysyy mielikuvitus kurissa?

Mulla on edelleen punktion jälkeen maha niin kipeä että just ja just pystyn huomenna töihin vaikka tänään jo pp 4.

Muuten ei niin mitään, no ei kai vielä pidä ollakaan. Toivoisin vain niin jotain merkkiä että olis edes toiveita.

Tuo 29-v on kyllä ihanan vähän, sulla ei oo sen iän kanssa vielä minkäänlaista paniikkia.

Oliko muuten diabetesta tms. hankaluutta esikoiden kanssa kun on PCO? On kai tavallista, ainakin jos on ollut metformiinit enne hoitoja?

Montako pp aiot jaksaa, meinaatko testata ennen veritestiä ktoona? Minä tuskin pystyn yhtään yli pp11 odottamaan- silloin on ennekin näyttänyt mitä milloinkin on asiaan kuulunut.

Ellu

Vierailija
22/24 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sulla on oireita ilmaantunut? Täällä ei mitään, mutta nythän onkin vasta pp3, joten ei vois ollakaan. Mulla on vanha kalenteri tallessa, johon viimeks kirjotin joka pp mitä tuntemuksia oli. Kun siihen vertaan, niin samanlailla on ollu selän juilimista ja parina päivänä tuntunut yhtäkkinen terävä kipu sekä vasemmalla että oikealla oliskohan sitten munasarjoissa.

Pääsitkö töihin tänään? Oletko vielä kovin kipeä? Mulla on tänään jo ollu ihan normaali olo punktion jälkeen, eilen vielä oli aika ikävä olo.

Eilen mulle tuli yhtäkkiä semmonen tunne että tää onnistuu ja saadaan tyttö. Kun miehelle sanoin siitä niin hän sanoi että on kans miettiny että tyttö se on.. Sit kyllä totesin että nyt jäitä hattuun ja paljon!!

Ajattelin että jos pp11 kans aikasintaan testais. Me lähdetään sillon tukholmaan, niin laivassa en viitti testailla, mutta reissun ylikään en varmasti pysty odottamaan. Vaikka itselläni on ainakin niin että jos testi on positiivinen niin siitä se piina vasta alkaakin kun ultraa joutuu odottamaan.. Mulla ei oo ollenkaan veritestiä vaan kotona testaan. Viimeksi tosin kävin sitten vielä kahdesti veritestissä ihan oman mielenrauhan takia, että nouseeko hcg normaalisti.

Joo viime raskaudessa oli diabetes, ihan hilkulla yks raja ylitty sokerirasituksessa. Mutta sokerit pysyi ruokavaliolla hallinnassa ja aika nopeesti sain lopettaa mittailunkin. Metformiinia syön nyt ja samoin viime raskauden alussa. Itseasiassa nyt on eri lääkäri, enkä olekaan hänen mielipidettään kysynyt asiasta, mutta mielelläni jatkaisin niiden syömistä nytkin jos plussa tulee.

En nyt muista oletko kertonut, mikä teidän lapsettomuuden syy on? Siis jos haluat kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PP 8 jo. Eikä tunnu mitään. Mieliala alkaa kyllä laskea, arvelen että tuntisin jos oisin raskaana. Ainakin nyt rinnoissa pitäisi olla jotain tai jotenkin "hehkeämpi" olo.

Ei niin mitään.

Tosin joudun käymään ultrassa kun se vatsan turvotus ei alkanut helpottaa. Olin alkuviikon töissä ja tiistaina meinasin hyytyä kesken päivän. Munikset oli edelleen toosi isot ja limiskin peräti 2 cm. Lääkäri arveli että voisi olla raskaushormonista johtuvaa mutta eihän se mitään takaa että todella alkaisi raskaus. Huoh.

Mites jakselet?

Mulla syitä on monta, ovulaatio-ongelmaa ja endometrioosia- miehen asiat on kunnossa.

Sunnuntai-aamuna sitten testaan...

Ellu

Vierailija
24/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kotiuduin reissusta. Tänne ei ole siirtynyt viimeisimmät viestit ja lisäksi jouduin muuttamaan nimimerkkiä, kun vanhoilla tunnuksilla kirjautuminen ei onnistunut, mutta samalla en pystynyt rekisteröitymään uudelleen.. Mikä oli tulos eilen? Voi kun niin kovasti toivon että se olisi plussaksi muuttunut! Huomenna olis mulla testi päivä ja ihan varma olen negasta, tällä hetkellä mieli on aika tyyni, mutta huomenna luultavasti olen aika maassa.

-mingu eli minttu