Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka olette soputuneet elämään perhe-elämää naisen/miehen kanssa jolla on lapsia ennestään?

Vierailija
18.04.2009 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sitten kun omat lapset loivat suhteen miehen lapseen. Silloin tuntui että oli kiva kun lapsi tuli meille. Valitettavasti miehen lapsen ja meidän esikoisen ikäero on 9v, eli aikasen pitkään meni että minä sopeuduin.

En osannut elää perhe-elämää ja lapset yleensäkin oli minulle vieraita ennen oman perheen saamista.

Vierailija
2/13 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vaikea sietää/tykätä toisen lapsista? Miten selvisitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko toisen lapsia vaikea sietää/tykätä? Miten selvisitte?

Vierailija
4/13 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat lapset (3) syntyi, olin ensin väliinpitämätön ja nyt tällä hetkellä lähes inhoan. Lasken vuosia, kunnes on täysikäinen eikä enää tule meille ainakaan koko vkonlopuksi säännöllisesti.

En suosittele ryhtymään suhteeseen miehen kanssa, jolla on jo lapsia.

Kaikki joutuu miettimään tarkasti: mm. omien lapsien säästötilit, tulevien opiskeluiden rahoitukset, perinnöistä nyt puhumattamaan. Meillä pelin henkin on aina ollut selvä, en osallsitu sentilläkään miehen lapsen kuluihin.

Vierailija
5/13 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä ja suosittelen sellasta miestä kellä ei ole lasta ennestään tai ei ole ollut naimisissa. Miehen ex-vaimokin yksi rasite.

Vierailija
6/13 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kasvattaa tai edes katsella toisen naisen lasta, joka käy teillä vaikka joka toinen viikonloppu? Oletko oikeasti kiinnostunut jonkun toisen lapsesta, sillä omalta se ei koskaan tule tuntumaan. Ei vaikka kuinka tajuaa, että lapsen käynnit ovat tärkeitä lapsi-vanhempi suhteelle, mutta kun sinä et koskaan tulemaan toinen näistä, ja sinulle nämä ovat pakollisia käyntejä, joihin pitää sopeutua.

Vierailija
7/13 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli helpompi sopeutua. Alkuun lapsi tuntui vieraalta ja oli molemminpuolista ujostelua. Pikkuhiljaa tutustuttiin. Kun saatiin yhteisiä lapsia niin osasin paremmin suhtautua miehenkin lapseen.

Nykyään odotan näitä viikonloppuja. Lapsilla kun on keskenään niin hauskaa ja onhan tuo miehen lapsi tullut tutuksi vuosien varrella.

Jos erottaisiin, niin kyllä minulle tulisi kova ikävä jos en enää näkisi miehen lasta.

Vierailija
8/13 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pieni poika kun mentiin yksiin ja hyvin mä tulin toimeen, ei mitään ongelmia ollut, ihan normaalia elämää elettiin aina pojan olessa meillä, kai se on itsestäkin hyvin pitkälti kiinni miten suhtautuu lapseen, lapsihan on viaton kaikkeen.

Nyt jo aikuinen mies on tämä ottopoikani ja puhuttelee mua äidikseen vieläkin

Vierailija
9/13 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-niin se lapsi raukkakin varmaan laskee,voi helevtti mitä tanupäitä:kyllä tuolla koulumaailmassa näkeenkin,kuinka epätasapainossa lapset ovat,kun isän ja äidin nyxät valitettavan usein inhoavat lapsia - ja sitä ei voi peittää!! kyllä ottaa päähän,voi VIT..!

Vierailija
10/13 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uusperheessä.

Voisin kuvitella, että jos lapsi asuu perheessä on helpompi (vaiko pakko?) sopeutua kuin, että näkee 6 päivää /kk.

Ja, kun lapsi on murrosiässä tulee lähes aina ongelmia: nuoret alkavat silloin miettimään itseään suhteessa vanhempiinsa, ja jos taustalla on eroperhe + uusi äiti/isä, ristiriidat ovat yleensä silloin suurempia.

Vierailija
11/13 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-niin se lapsi raukkakin varmaan laskee,voi helevtti mitä tanupäitä:kyllä tuolla koulumaailmassa näkeenkin,kuinka epätasapainossa lapset ovat,kun isän ja äidin nyxät valitettavan usein inhoavat lapsia - ja sitä ei voi peittää!! kyllä ottaa päähän,voi VIT..!

käymästä.

T: 4

Vierailija
12/13 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei varmaan tarvi odotella kylään aikuisenakaan-missähän vaiheessa ne sinun omat kultanuppusi alkavat kyseenalaistaa moista yhden lapsen savustamista?? Mikä lapamato sulla on miehenä,jos hän ei tästä tilanteesta ole huolissaan???

Vierailija
13/13 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaiken kaikkiaan elämä on mennyt aika kivuttomasti jo kahden vuoden ajan. Minulla siis on poika edellisestä liitostani ja nykyinen mieheni oli ihan lapseton poikamies ryhtyessään suhteeseen kanssani. Jonkin verran lapsi aiheuttaa ristiriitoja, lähinnä siksi, että meillä on jonkin verran eroavaisuutta kasvatusperiaatteissa. Varmasti suhteemme olisi mieheni mielestä ongelmattomampi, ellei lasta ja sitä myöden myös pysyvää suhdetta exääni olisi. Aina mies kuitenkin muistaa kertoa, että suhteemme on kyllä vaivan arvoinen. Lapselleni "uusi" mieheni on todella tärkeä, koska hänen isänsä asuu ulkomailla ja tapaa lastaan vain harvoin. Olen onnellinen siitä, että mieheni jaksaa ja haluaa puuhata lapseni kanssa paljon ja kaikkea sellaista, mihin en itse kykene. Mutta tämä tietysti vaatii häneltä paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi