Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3v poikani ilmoitti, että häneltä palaa kohta pinna

Vierailija
14.12.2008 |

Heh, kielsin poikaani hyppimästä sohvalla.

Hän totteli. hetken istuttuaan hän nousi, tuli kädet puuskassa eteeni ja iloitti että kohta palaa pinna!

Mistä ihmeestä on oppinut? En IKINÄ puhu tuohon sävyyn.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vielä lievää sitä paitsi.

Vierailija
2/10 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai, että " mulla menee kohta hermo"..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 2,5v neiti pyysi äitiä (minua) katsomaan rakentamaansa legorakennusta. Vastasin: "Joo, kulta ihan kohta..."

Mihin neiti: "Ei kun HETI! Yksi, Kaksi, Kolme..."

Tunnustan minulla on tapana ryhtyä laskemaan lapsille, jos lelut eivät tahdo tulla kerätyksi, vaatteet puetuksi jne... :D

Vierailija
4/10 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän vastasi:" En tiedä vielä. Pitää katsoa kalenterista, onko aikaa."

Vierailija
5/10 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kolmevuotias ilmoittaa minulle välillä että "minä olen suuttunut äitille" taikka että "kohta minä kiukkuan" :) Ja niinä kertoina se suuttumus ja kiukku on hallitumpaa eli ei hämmenny omasta tunnetilastaan niin.

Vierailija
6/10 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on varsinainen justiina ja kersantti karoliina. Yhtenä iltana hipsin hänen mielestään liian aikaisin nukutuspuuhista pois. Olin ovella menossa, kun sängystä kuuluu:"Mihin luulet meneväsi. Nyt heti takaisin, olepa kiltti!"

Vierailija
7/10 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että

mulla palaa pinna

kohta äitillä menee hermo.

nyt sit alkaa riittään tuo pelleily

ja vähän äkkiä ennenkun mä suutun(esim levittänyt kaikki palapelit sekaisin lattialle) saatan siihen sanoa että ala kerätä ja vähän äkkiä ennenkun mä suutun

kukaan muuko ei ilmaise sanoin tunteitaan tms..?? olenko ainut

Vierailija
8/10 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 4v. käyttää samaa sanontaa. Kaupassa sanoo minulle pysy siinä, äläkä lähde minnekkään.

Vierailija
9/10 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kohta kolmevuotias saattaa sanoa pikkuveljelleen, jos tämä on tulossa aina vain uudestaan sähläämään isomman leikkeihin...

Vierailija
10/10 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväperheen kaksivuotias tenava kaatui ja alkoi itkeä. Äitinsä kyseli, että sattuiko. Tähän lapsi, että "ei, minä pelästyin". Minusta todella hienosti sanottu noin pieneltä.

Meilläkin kolmevuotias ilmoittaa minulle välillä että "minä olen suuttunut äitille" taikka että "kohta minä kiukkuan" :) Ja niinä kertoina se suuttumus ja kiukku on hallitumpaa eli ei hämmenny omasta tunnetilastaan niin.