Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita Evra - ehkäisylaastareita käyttäneitä?

18.04.2009 |

Kauanko on aikaa kun lopetit laastareiden käytön? Onko kiertosi nyt säännöllinen?

Itselläni oli ongelmia jo laastarin käytön aikana. Kuukautiset saattoi olla 2 x kuukaudessa. Lopetin laastarit joulukuussa ja kuukautisia sain odotella muutaman kuukauden. Nyt kierto on vakiintunut 31 päivään. Nyt vaan odottelen sitä raskautumista.

Edelliset raskaudet alkoi pillereiden lopettamisen jälkeen ekasta ja tokasta kierrosta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä noin pari vuotta sitten, mutta vaikuttivat mielialaan ja kroppaan niin paljon että lopetin noin puolen vuoden jälkeen. En kyllä muista miten kierto tasoittui lopettamisen jälkeen, kuukautiset tuli kyllä normaali tiuhaan. Ei sopinut mulle, mutta eipä ole sopinut mikään muukaan, joten luomuna on menty pitkään.

ei tästä nyt tainnut kuitenkaan apua olla siihen mitä mietit, itse kun en yrittänyt raskautua lopettamisen jälkeen heti.

Sirusade

Vierailija
2/2 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käyttänyt laastareita kahteen eri otteeseen. Eka kerralla tuli heti raskaaksi kun lopetin laastareiden käytön, mutta toisella kertaa meni kaksi kuukautta jonka aikana minulla oli kolmet menkat. Eli meinas olla hieman sekasin, mutta sitten jo olinkin raskaana. Olin todella tyytyväinen niihin. Olen käyttänyt myös ennen ensimmäistä raskautta pillereitä ja silloin tulin raskaaksi kolmen kuukauden yrittämisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla