Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko kallis? Vaatepaketista asiaa...

Vierailija
18.04.2009 |

Ostin lapselle seuraavanlaisen vaatepaketin:

1 farkkutakki

1 neule

2 collegehupparia

3 shortsit

4 pitkät housut

1 pipo

4 sukat

1 pyjama

1 kauluspaita

14 trikoopaitaa

1 Reimatec-talvihaalari

Noin puolet ehkä reilukin ovat merkiltään me&i, polarn o pyret, benetton tms. Kaikki vaatteet tosi hyväkuntoisia, osaa ei ole käytetty juuri lainkaan.

Maksoin paketista siis 100e. Oliko se mielestäsi kallis? Mitä mieltä arvon av:laiset?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa tule kun sellaset 3 euroa/vaate...miten kehtasit noin halvalla edes ottaa?...kaveriltako sait?

Vierailija
2/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut vähän kalliimmallakin, mutta satasella tarjosi.. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. siskon lapsille. Ja sukulaiselle olisin voinut maksaa vaatteista vähän "ylihintaakin". Ajattelin vaan yleisellä tasolla, että maksoinko paljon vai vähän, koska en yleensä tuollaisia paketteja ostele. Etten sinänsä tiedä sellaisten "normaalia hintatasoa". ap

Vierailija
4/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki ei käytetyssä ole minkään arvoinen, vain vaatteen kunto vaikuttaa hintaan. Itse olen tuollaisia "paketteja" antanut ilmaiseksi. Ahneudelle täytyy löytyä joku raja!

Vierailija
5/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että "parempi kuin lottovoitto" =) Itse tuumaan näin, kun löydän hyvä kuntoista ja edullista vaatetta kirpparilta. Mä yleensä kierrätän sitten vaatteet eteenpäin kummitytölle, ilmaiseksi. Heillä isä käy vaan tällähetkellä töissä ja äiti on lapsen kanssa kotona. Itse olen sen verran "laiska/saamaton" etten jaksa lähteä kirpparille myymään lasteni vaatteita, niin on kiva kun voin ne sitten antaa jollekin joka niitä tarvii oikeesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme