Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CERAZETEN käyttäjät:

Vierailija
17.04.2009 |

Kertokaa kokemuksenne:

Tuliko vuotoa? Paljonko? Loppuiko se koskaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui, kaksi päivää sen jälkeen, kun olin heittänyt pillerit menemään. En todellakaan suosittele.

Vierailija
2/13 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt syönyt kyseisiä pillereitä viikon. Aloitin synnytyksen jälkeen, ennen kuukautisten alkamista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei siis loppunut. Pisin vuodoton aika oli muistaakseni 4 päivää. Minullakaan ei ollut alkanut kuukautiset vielä ja lääkäri oli sitä mieltä, että ei ne alakaan välttämättä ollenkaan, ennen kuin lopetan pillerit, mutta toisin kävi. Pillereiden lopettamisen jälkeen kuukautiset olivat ihan normaalit. Toivottavasti sopivat sulle paremmin.

T:2

Vierailija
4/13 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on menossa kolmas laatta.

Mulla ensinnäkin menkat oli kaks viikkoa myöhässä ja sit kun ne lopulta alkoi niin ne kesti 18 päivää.

Aluksi kun menkat alkoi niin sitä verta tuli siilleen ihan normaalisti sen kuutisen päivää ja sit sen jälkeen tuli välillä enemmän ja välillä sit silleen että pyyhkiessä pissan jälkeen ja sit niin että tarvi pikkuhousunsuojan.

Oikeesti meinas usko jo loppua ja soitinkin terveydenhoitajalle kun menkat oli kestäneet sen kaks viikkoa ja th sanoi että jos jaksan niin syön vielä sen kolmannen laatan ja katsotaan tilanne uudelleen. Nyt ei ole tullut verta viikkoon eli menkat loppuivat siihen mut saa nähdä että minkäslaiset seuraavat menkat on.

Muuten kyllä on sit päätä särkeny tosi useaan sen jälkeen kun aloitin pillerit ja oonki täs miettiny et kuinka kauan jaksan syödä noita....mut toivotaan että se tästä tasaantuu.

Minkäslaiset sun kokemukset sitten on??

Vierailija
5/13 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitin cerazettejen syömisen niin vuoto jatkui tiputteluna ja välillä vähän runsaanpana noin 3-4 1/2 kuukauden ajan. Sen jälkeen vähäistä vuotoa esiintyy 1-2 kertaa kuukaudessa parin päivän ajan kerrallaan. Silloin tällöin tulee "kunnon" kuukautiset jotka kestää n. 4 päivää ja silloin vuoto on runsaanpaa.

Cerazettejen ehkäisyteho on ollut 100%:n varma vaikka olen välillä unohtanut ottaa levystä useammankin pillerin eikä olla mitään lisäehkäsyä käytetty.

Vierailija
6/13 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat jotka ennen kestivät kolme päivää, kestivät seitsenkertaisen ajan. :(

Lisäksi olin jatkuvasti ärtynyt ja kärttyinen.

Kun lopetin pillerit 3kk käytön jälkeen (miehen pyynnöstä) niin palauduin ennalleni.

Vierailija
7/13 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tippaakaan (!) en ole vuotanut. Hyvin sopivat muutenkin. Elämä on ihanaa ilman menkkoja. :) Kovin on yksilöllisiä nämä hormoniasiat. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
8/13 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cerazetteja pitää käyttää pidempää ennen kuin tilanne hormonien kanssa normalisoituu. Ja helpostihan siinä hermot menee kun pitää melkein viisi kuukautta odotella ennen kuin tietää sopivatko pillerit oikeasti, lakkaako vuoto ikinä enää. Mutta maltti on valttia. Sitten kun tilanne normalisoituu niin sitten elämä onkin helpompaa kun ei tarvitse kärsiä kuukautisista vaan vain pikku vuodoista silloin tällöin.

Vierailija
9/13 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat kesti n. 2 viikkoa kerrallaan ja välit tiputteli. lisäksi menkat todella epäsäännölliset mikä saa mut hulluksi. ei sopinut mulle.

Vierailija
10/13 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin ensin 5v cerazetteja ->ei koskaan pientäkään tippaa vuotoa,sit lopetin ja tehtiin lapsi.Nyt synnytyksen jälkeen on toinen laatta menossa eikä taaskaan vuodosta merkkiäkään!

Mahtavaa elää ilman menkkoja!!!

Vierailija
11/13 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käyttänyt kahteen otteeseen, molemmat pätkät noin 1,5 vuotta.

Vierailija
12/13 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman kuukautisia. Ekat puoli vuotta tiputtelua kahden kuukauden välein ja sen jälkeen ei mitään, ihanaa kun ei kuukautisia=)

Vierailija
13/13 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään vuotoa, eikä muitakaan oireita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi