Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun ei kannata enää palata töihin toisen lapsen äitiysloman jälkeen

Vierailija
17.04.2009 |

koska kahden lapsen yh:na saan enemmän yhteiskunnan tukia kuin nyt tukia ja palkkaa yhteensä.

Virikehoitoon toki työnnän molemmat lapset, mutta en pahoita mieltäni vaikka minua ei enää työpaikka äitiysloman jälkeen olisikaan odottamassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnee vaa..

Vierailija
2/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet äiti ja olet vastuussa muustakin kuin itsestäsi. Haluatko oikeasti lapsillesi sossuelämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei kai niitä yhteiskunnan tukia niin kauheasti saa kuitenkaan, joka tapauksessa pitää sitten köyhäillä lopun ikäänsä jos ei koskaan aio töihin mennä. Jos ensin on huonopalkkaisissakin töissä niin varmaan se kuitenkin edesauttaa paremman työpaikan saantia enemmän kuin kotonaolo. Pitkällä tähtäimellä olisi siis varmaan järkevämpää olla töissä.

Vierailija
4/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paikkoihin pilvin pimein. Ja nyt mun bruttopalkka on 1030€, ja pysyy ihan samana vaikka tekisin 2 lasta lisää. Eli ei kannata. Työnteon vaikutus äitiyspäivärahaanikin on 2€/pv eli saman saan sossusta kun siellä kumminkin joudun asioimaan.

Vierailija
5/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessani työttömänä... Kahden lapsen hoitomaksut, matkakulut jne. takaavat, että minulle ei töissäkäynnistä ole juuri minkäänlaista hyötyä. Ei paljon nappaa!