Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

terveisiä Itäkeskuksesta, näyttääkö muut noita-akalta

Vierailija
17.04.2009 |

pukeutumiseni oli suorastaan pepusta, kevättakkini on liian pieni, raskauskiloja jäljellä, lenkarit ovat mustat, tosi siistit ja 7 v vanhat, ne menee päältä kohta puhki, mutta ihanat jalassa, mietin ilmastointiteipillä paikkaamista.

housut ovat aivan ihanat mutta juuri lähtiessäni kotoa kuului rats ja tuli hieno reikä takapuoleen, taatusti näkyi. Lapsen vaunut ovat tosi kivannäköiset, kallis merkki ja ihan upouudet, käytän arkilaukkuna Vuittonin monen sadan euron laukkua ja kun tulin just kotiin huomasin että unohdin kammata hiukseni + ei tietty ollut meikkiäkään naamassa, jota en kyllä yleensä ilman ulos lähde, totaalisesti unohdin.

en voinut kun nauraa itselleni äsken.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulauduit siellä varmasti massaan.

Vierailija
2/7 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin kyllä just eilen, että ihanaa käydä töissä, kun on pakko ostaa ja pukea 'oikeat' vaatteet sen kotiäitiluukin tilalle ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulauduit siellä varmasti massaan.

samaa mieltä

Vierailija
4/7 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästä.

Vierailija
5/7 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo laukkusi pelasti sun lookin! Pienen lapsen äidille kaikki on sallittua ja menee vaikka väsymyksen piikkiin...

Vierailija
6/7 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo laukkusi pelasti sun lookin! Pienen lapsen äidille kaikki on sallittua ja menee vaikka väsymyksen piikkiin...

Vierailija
7/7 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei usko siellä laukun aitouteen. Toisaalta, mä en niitä ostakaan että näytän muille vaan itselleni ja pitkään käyttöikään.

By the way, minulle tuli kerran ratikassa yks parikymppinen ihminen valittamaan kun tulen lapsityövoimaa. Olin että häh, olin vielä työkavereitten kanssa ja he katsoivat mua ja akkaa. Kertoi kuinka laukkuni tekijät työskentelee huonoissa tiloissa ja olen vastuuton ihminen. Näytin hänelle pari jippoa mistä erottaa aidon ja väärennöksen ja vakuutin laukun olevan aito ja uskon että sen laukun työntekijät saavat kunnon palkkaakin.

Mimmi tuhahti, ei pyytänyt anteeksi ( ei tietenkään ) ja lähti seuraavalla pysäkillä pois.

Noloa tämä oli mullekin, työkavereillani ei ollut hajuakaan laukun aitoudesta kun käyn paljon kauko-idässä lomamatkoilla ja sainkin sitten töissä kuulla rahankäytöstäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän